Gå til innhold

til dere som har klart det...


hag1

Anbefalte innlegg

er det sånn at dere merket godt at dere var gravide før dere testet? hvilke symptomer ? er bare litt nysgjerrig... 1 dag over ikm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet positivt nå på tirsdag, IKM var nå på torsdag...

Jeg har ømme pupper, er trøtt og veldig oppblåst!

 

Har du tatt en test?

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke testet..tenkte å vente noen dager til...har ømme bryster, men det blir mer vondt utover kvelden synes jeg.. og føler meg oppblåst...ingen tegn til ikm heller,,,men er bare i min 2 pp...har gått på p piller i 12 år...kan vel ikke skje så fort ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikm idag og har testet positivt. Jeg var 90% sikker på at jeg ikke var gravid. Fordi jeg ikke har hatt noen symptomer. Har bare kjent vanlige mensmurringer akkurat som når jeg skal ha mensen. Har gått på do 100 ganger idag fordi jeg tror mensen har kommet, men den har den altså ikke.

 

Men når jeg kjenner etter føler jeg meg litt oppblåst da.. Men det er også vanlig når jeg skal ha mensen.

 

Ta en test du. Eneste måte å være sikker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klaffet da i min 2 pp... som jeg aldri hadde trodd. Håper spiren klorer seg fast nåda. Har litt vanskelig for å tro at det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merket det ca en uke før IKM (jeg har barn frafør så jeg kjenner igjen tegnene).

 

Hos meg var det konstante mensmurringer, mye tissing, luft i magen, ømme bryst og sure oppstøt.

 

Det kan klaffe fort ja. Dette blir min nr. 3 og slettes ikke planlagt.

Det var et samleie uten kondom også var det gjort (det ble litt hektisk, skull skynde oss før barna kom brasende inn)

Blir veldig koslig selv om det ikke var planlagt da.

 

Bruker du være presis på IKM? Hvis du har fast syklus, så kan jo en dag over være et godt tegn.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang syklus...har jo gått på p piller i 12 år..da kom jo mensen likt hver gang vettu...sist mens , som var første etter pille slutt kom etter 22 dager..nå har det gått 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ingen verdens ting. Jeg hadde til og med bestilt el-tester for neste pp.. hehe, så når jeg sto der med den positive testen så trodde jeg det var noe galt med den! Jeg måtte ta en til, et annet merke og når den var like positiv så var jeg i sjokk!

 

Nå er jeg i uke 8 og merker fortsatt ikke mye, er litt trøtt og brystene mine er litt ømme. Ul viste en spire med hjerte som banket fint=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

Jeg gikk også på p-piller i 12 år, sluttet på dem i midten av mai og 13 juni var spiren i boks :-)

Hadde absolutt ikke ventet meg det! Regnet med at det ville minst ta ett år...

Merket også murringer i magen, ømme pupper og oppblåst i magen, tok test og jammen var den positiv.

Det som er litt kjedelig er at jeg ikke har peiling på hvor mange uker jeg er på vei, fikk aldri mensen tilbake før jeg ble gravid.

 

men kommer til å ta en privat ul om et par uker, da regner jeg med at de kan se litt :-) håper jeg :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...