Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vant en vogn, men den står i esken sin - uåpnet.

men har faktisk vurdert å bestille noe fra ikea i og med at vi skal bestille derfra nå snart uansett og det koster 2600 i porto uansett hvor mye vi bestiller. Men da blir det også stående i eskene en god stund fremover.

har ikke kjøpt noe klær el noe sånt.

syns vel det er litt tidlig.

21 fullgåtte uker i morgen.

Eneste jeg har kjøpt selv er en bukse, en sparkebukse og et par sokker! :-)

Ellers har besteforeldre kjøpt klær og strikker. Mamma har også kjøpt lammeskinnspose.

Vogn har vi sett på men ikke bestemt oss helt enda.... :-) Seng har vi også funnet. Stellebord har vi "arva" Ikke sett det enda......

Det var vel det.... Kjøpt meg gravid bilbelte da! :-) Er 19 + 6 i dag

Vi har kjøpt brukt bagvogn (for over ett år siden!), stellekommode, en del småtteri som klær, bamser og bøker. Og så har vi pusset opp babyrommet :o) Har veeldig lyst til å bestille div. ting fra nøstebarn snart, sett meg ut en hel haug!

(Er forøvrig 20+1)

vi har heldigvis det meste. alt ligger bare oppe på lofte.

så jeg tipper vel at jeg blir å ta ned alt sammen i november eller noe.

det eneste vi skal ha er en liten baby seng. å den skal vi kjøpe fra ikea.

men vet ikke når det blir...

Annonse

har kjøpt litt babyklær....de plasserer jo mammaklærene strategisk rett ved siden av alle de herlige babyklærene og da mååå bare jeg kjøpe en liten ting her og en liten ting der :) synest det er kjempekoz å gå å småshoppe litt, istendenfor hastekjøp i november, når jeg kanskje ikke er i så fin form som nå....(det er min unnsklydning...hihi)

jeg har fått masse av søsteren min så jeg har alt bortsett fra seng, men fikk en tlf i ferien at mine svigerforeldre hadde kjøpt den sengen vi ønsket oss, så nå blir det bare kose shopping på meg fremover.

Jeg er i uke 23 og begynte å handle litt for noen uker siden; bestilt en del varer fra Nøstebarn, bodyer, lammeskinn etc.. Selv om dette er mitt tredje barn, så trenger vi å skaffe oss det meste, så vi velger å fordele utgiftene litt...

Kommer ikke til å kjøpe særlig med klær før etter fødselen, for vi vet ikke kjønn.. Men vi trenger mye annet: kluter, sengetøy, madrass til seng (har seng) etc, etc..

Tror vi venter med å kjøpe vogn, bilsete og stellebord til litt utpå høsten.. ting tar plass også og vi har ikke akkurat verdens største hus.. :-))

hei hei, jeg har ikke fått handlet inn så mye selv enda... Er i uke 22. Vi har ei go venninne (fadder) som jobber i en leketøysbutikk, som har gitt oss alt av sengetøy, helsetepper, dr brown flasker, febermåler, bamser, kluter, ammepute, skal få bilsete.........så der trenger vi ingenting. Har fått vogn og stol av et annet vennepar, og seng får vi oxo... det er brukte ting, men det er helt greit...da kan vi bruke pengene på noe annet.. vi har kjøpt reiseseng, og skal kjøpe stellekommode. Tenkte jeg sku beg å handle inn litt klær, det er jo så mye fint.. Hun har allerede fått sin første kjole..hihi.... det er jo så gromt atte...

Vi har akkurat kommet hjem fra 14dagers tur i Østerrike. Der kom vi over noen nydelige og billige bodyer, så nå er de 3 første kjøpt inn + en vinterbody som samboeren falt sånn for (den var veldig fin altså, ekstra morro at sambo også syns det var morro å kjøpe litt).

Elles har vi fått låne stellebord og bilsete av familien. Vi har flere venner rundt om som har fått unger de siste åra, så slikt som sprinkelseng får vi nok låne der.

I august drar vi til Tyskland ei uke. Skal i vertfall shoppe barnevogna der. Håper også bæresele og kanskje seng. Da vet vi forhåpentligvis kjønnet også, siden vi skal på 3d uka før.

Jeg er nå 20+6 dager og kjenner masse liv hver dag. Er derfor kanskje litt ivrigere på å planlegge mere nå enn tidligere. På slutten av svangerskapet er det kanskje ikke så kult å traske rundt i butikker. Kaldt og med mulig bekkenløsning. Håper derfor på å få det meste i hus innen det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...