Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 Er det andre enn meg så har drukket før påvist graviditet. Jeg hadde en fylletur i uke 2... Er redd for at det kan ha skadet foster:( Hvor vanlig er det at det kan ha gå galt pga den ene gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei Leste et sted at embryoet ikke deler blod med moren før det er gått 6 uker. (husker ikke hvilken side det var på i farten) Er veldig mange som har tatt seg en real fest før de vet de er gravide, og det går som regel greit. Tror ikke du trenger å bekymre deg for festen som du hadde. Jeg testet negativt før fest en helg og onsdagen etter var testen positiv, så da er nok jeg i samme båt som deg tenker jeg. Men jeg velger å ikke bekymre meg for det :-) Kommer til å nevne det for legen når jeg skal dit, men det er jo ikke så mye man får gjort med det nå :-) Lykke til med graviditeten :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hemmeligvemmelig Skrevet 22. juli 2006 #3 Del Skrevet 22. juli 2006 Dette gjelder nok ganske mange, meg inkludert. Men det går som regel bra! Det som blir mer problematisk slik jeg har skjønt det er om man drikker jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemary Skrevet 22. juli 2006 #4 Del Skrevet 22. juli 2006 Lillenurket mitt har oxo vert med på fest uten at jeg visste om d! Har vert sånn med flere jeg kjenner, og alle har friske unger i dag :-) Tror ikke d er noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 22. juli 2006 #5 Del Skrevet 22. juli 2006 i uke 2 av svangerskapet er vel embryoet så vidt unnfanget. Sikker på at det ikke var på denne festen miraklet skjedde. Det er stor forskjell på svangerskapets uke 2 og fosterets uke 2 (som er i svangerskapets uke 4). Uansett støtter jeg teorien om at det ikke deles blod før senere. De lever godt på den oppbygde slimhinnen i livmoren til de får laget seg en forbindelse med mammaen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå