Gå til innhold

Flere med stikkninger i underlivet som ikke gir seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i flere uker kjent disse stikkningene, som har kommet og gått, og ikke plaget meg direkte. Vet at det er en modningsprosess, og at bekkenet åpnet seg, men nå har jeg hatt det konstant i hele dag, og det er ubehagelig. Flere med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er også plaget men disse knivstikkene i underlivet. Har termin 30.08-06 så det er kansje litt tidlig å bli moden? Har hatt en del stikkninger de 2 siste nettene også. Når har du termin?

Skrevet

Jeg har også stikninger nedentil som kommer og går. Det kjennes avogtil ut som jeg kan stikke fingen inn og kjenne på hodet hennes....

Men jeg har lang og lukket livmorhals.

På sykehuset mente de at de stikningene jeg har er at hun ligger med hodet ned og beveger det, kjenner det uavhengig om jeg sitter ligger står...eneste som hjelper er at hun snur seg med rumpa ned...noe hun gjør hele tiden siden jeg bare er 32 uker på vei....:)

Skrevet

Stikkingen er at den lange livmorhalsen holder på å flate ut og bli moden til fødselen. Hadde dette i 2-3 uker, så ga det seg plutselig. På kontrollen etter sa de at jeg var moden, livmorhalsen var helt flat, og derfor var stikkingen borte. likevel kan de gjøre en del vondt nedover hvis hodet har festet seg og babyen beveger seg, men de smertene er mer murring og mens smerter. Da er det hodet som prosser på bekkendet og alt annet der nede.

tvitvi

Skrevet

Jeg har hatt det samme siden uke 34 selv jeg. Og i dag har jeg hatt ganske vonde stikkinger. Oppdaget plustelig at magen var lavere, så jeg tror at baby har skrudd seg litt nedover i bekkenet. Det er ikke noe sånt som har skjedd med deg da? eller at h*n har festet seg?

Skrevet

Til tross for at jeg er andregangsfødende , har hodet festet seg for 3 uker siden.

Skrevet

Hm, kansje barnet mitt også har festet seg da? Jeg er 35/36 uker på vei så det er kansje litt tidlig at det fester seg da. Stikker gjør det ivertfall....

Skrevet

Hei på dere!

Jeg har også kjent disse stikkningene ganske kraftig den siste halvannen-2 uker, jeg er 35+0 i morgen. Noen ganger er det slik at jeg må legge meg ned når det stikker som verst he he. Spesielt når det presser nedover samtidig. Jeg lurer også på om det er litt tidlig å kjenne dette eller om det er helt normalt?

Jeg har hatt masse mensensmerter i rygg og nederst i magen også + mer kynnere enn tidligere i ca halvannen- 2 uker. Vel, vel, det er vel modningsprosessen:)

Skrevet

Jeg har en krampe-aktig følelse inni skjeden på en måte, er det det samme som dere kaller stikking tro? Kommer og går, mest når jeg beveger meg. Gjør ganske så vondt.

Skrevet

jeg liker stikningene jeg..til vondere til bedre da vet jeg at babyen jobber seg nedover har overhodet ikke lyst å gå over tiden...drypp i hånda gjør sååå vondt...:(

Skrevet

Hei, jeg er også plaget av dette. Har vært bekymret for at noe er på gang, for jeg er bare i uke 34, og vil veldig gjerne at baby holder seg inne i magen en god stund. Ble beroliget når jeg så at flere går rundt med dette i ukevis uten at det nødvendigvis skjer noe...

Lykke til videre, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...