Gå til innhold

November: Magemål...


yvonne77

Anbefalte innlegg

Hei! Ville bare høre om det er flere som har tatt mål av magen? Da jeg oppdaga at jeg var gravid målte jeg 85cm rundt livet, nå er jeg oppe på 101cm! Med førstemann slutta jeg på 110cm, så det spørs vel om jeg ikke slår det denne gang ;o)!

23+3 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann...ble litt nyskjerrig nå så jeg måtte lete frem målbåndet:) jeg er 22+1 i dag og måler meg til 100 cm rundt magen ( aner ikke hva jeg var før jeg ble gravid...hadde vært gøy å vite det....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg var også ca 85 cm rundt livet da jeg ble gravid, nå i uke 22+4 er jeg 112 cm rundt buken:-) Dette går mot nye høyder! Jeg er gravid med tvillinger, så jeg blir nok diger! Forrige svangerskap ble jeg også stor, men målte med desverre ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er i veke 25 og maaler 104cm rundt livet. hihi, lurer paa kor mange cm det vert för födselen! veit nokon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 85cm rundt magen før svangerskapet og er nå 107 cm. Sist ble jeg 135 cm rundt magen ved termin. Jeg har på følelsen av at jeg blir enda større denne gangen. Hjelp. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg.

Jeg tok magemål i går kveld faktisk. Det ble 87cm gitt. Er i uke 26 i morgen. Husker ikke hva magemålet mitt var før,men det var ikke så mye iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22 + 0 i dag. Måler 84 cm rundt magen (rundt midja, akkurat over navlen). Har akkurat begynt å få mage, så det vokser vel noe framover, tenker jeg. Har ingen anelse hva jeg var før jeg ble gravid, men var nok absolutt smalest sånn 2-3 mnd ut i svangerskapet (gikk ned pga kvalme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22 uker, målte i dag..100 cm akuratt. Rart fordi jeg var helt flat før jeg ble gravid, den har vokst utrolig mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...