Gå til innhold

Er det bare meg igjen????

mamma-til-nr.3*29.07.høygravid

Anbefalte innlegg

Jeg har en uke igjen til termin, men jeg må med hånden på hjertet si at jeg hadde ikke regnet med å gå så lenge.

Flere netter nå har jeg hatt to og tre timer med rier og så stopper de bare. jeg vil føde snart!!!!!!

Hvor mange fra juli-klubben er igjen nå?

er det andre fra Grenland her? ser i avisa om dagene at det er utrolig mange som føder i skien for tiden. Er vel travelt og fullt der nå tenker jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5700217-er-det-bare-meg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har termin om tre dager, tror jeg går lenge over tida. Hatt maserier og åpning i 5 uker nå, trodde jeg skulle føde for lenge siden. Nå har jeg 5cm åpning og fortsatt maserier, men de går alltid over og skjer ingenting her.. Forrige kom i uke 38, så hadde håpa hele veien at denne også skulle det, dumt av meg, for da går tida enda saktere!

Jeg er her enda jeg og, har termin 27 juli....Nærmer seg gitt, blir spennende å se når han bestemmer seg for å komme ut... Merker mer nedpress og ubehag, men ikke noe mer som har skjedd gitt..

Koser meg med magen og sparkene fra prinsen den tida som er igjen jeg..:o)

Jeg har termin den 26. og ingen ting tyder på at det skjer noe med det første. Det er i grunnen like greit, for mannen min reiser vekk med jobben fra mandag til torsdag. Så da kan det godt vente til fredag...

For å ødelegge litt for resten av dere, så går jeg overtid fra 2 august. På Lillehammer er det overtid etter en uke.....

Ja jeg har født før termin før. Første mann kom 6 uker før termin og nr 2 kom 6 dager før termin. Blir vel 6 dager over nå da???

Men som sagt, så sier de at nr 3 er en skikkelig luring. Hver kveld legger jeg meg og tror at i natt skjer det. Begge fødslene mine har startet kl 3 om natta, så jeg tror at det skjer nå også......:) overtroisk type!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...