Gå til innhold

5 uke og merker ingenting

lengter_etter_andremann

Anbefalte innlegg

Hei. Dette er første gang for meg så vet veldig lite om dette. Men jeg har akkuratt startet på 5 uke og kjenner ingenting. Ikke har jeg vonde bryster, ikke kvalme, ikke unormal trøtt og ikke er magen stor nok til at det skal være unormalt.Føler meg litt oppblåst men det kan jo like mye være andre årsaker. Leser om alle som er dårlige og kjenner det skikkelig på kroppen, og blir faktisk litt lei meg for at jeg ikke kjenner det. Noen vil sikkert si at DET KOMMER. Og det tror jeg og, men jeg er så jublende lykkelig for at jeg ble gravid (faktisk samme mnd som min kjære fridde), og vil så gjerne kjenne at jeg har noe voksende i magen. Er det noen andre som har det på samme måte??

Ellers; jippi til alle oss!

Fortsetter under...

Hei.

Det at du ikke kjenner noe kan du takke og bukke for :-) Ikke noe å trakte etter å være kvalm og alt det der. Jeg fant ut i dag at jeg er gravid. Har en sønn på 18mnd. Jeg ble overrasket da jeg skjønte at jeg allerede er 6 uker på vei, og at den lille i min mage allerede begynner å ligne på et menneske. Sprøtt. Vi er sannelig gudommelige :-)

Gratulerer begge to. Og joda, jeg takker veldig for at jeg fortsatt er heldig som er frisk og ikke merker noe særlig. Men jeg har så lyst til å kjenne at det er noe som vokser i magen min. Men igjen..... det vil det vel om noen måneder, og når jeg vagger i 8 mnd så angrer jeg vel bittert på dette savnet etter å føle noe .. he he. Takk for svar. Hjelper å høre at andre er i samme "bås".

Jeg merker ingenting heller, og synes det er deilig. Særlig praktisk fordi vi nettopp fikk vite for under en uke siden av jeg er gravid (i uke 6 nå), og har ikke sagt det til noen ennå. Hvis jeg hadde vært kvalm e.l. hadde det vært vanskelig å skjule det iom at jeg er så frisk til vanlig. Håper det holder seg som nå. Har generelt meget god helse, og håper det holder seg framover.

Hei:-) Det er visst helt normalt å ikke kjenne så mye også, så ikke fortvil. :-) Dette er jo bare starten. Jeg kjente en del allerede i forrige uke. Ikke smerter, men trykk og en slags "sugende" følelse i underlivet. Nå har brystvortene blitt ømmere også og jeg må tisse veldig mye oftere enn vanlig. Det er godt å ha en slags fysisk bekreftelse, men i og med det er så lenge igjen av svangerskapet, håper jeg det ikke blir for mye å kjenne på enda...

Gratulerer med graviditeten forresten :-)

Annonse

Hei. Jeg er også gravid i 5. uke, men med barn nummer to. Hadde det akkurat som deg i forrige svangerskap, kjente ingenting, var ikke dårlig - og ventet veldig på den voksende magen... Hadde veldig få symptomer før magen begynte å vises etter ca. 5 mnd. Men på slutten merket jeg virkelig at jeg var gravid, og savnet den tiden da jeg ikke hadde fått mage enda... Så selv om du ikke vil høre det; det kommer. Jeg gleder meg veldig til nummer to, og "husker" ikke helt hvordan det var å være høygravid, rart hvor fort man glemmer ting når alt er normalt igjen. Lykke til! Du har en kjempeherlig tid i vente!

Hei og takk for svar. Jeg vet nok at jeg sikkert kommer til å spise i meg ordene jeg har sagt om at jeg savner symptomer når det går litt lenger tid. Og jeg er nok av den utålmodige typen. Kjenner fortsatt ingenting og bør vel være glad for det. Gleder meg veldig til magen vokser og jeg kan kjenne liv i magen. Men som dere sier, det blir sikkert nok av den tiden også...:-)

Gratulerer til dere alle. Stor klem fra meg.(okei da, så har jeg blitt veeeeldig glad i verden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...