Gå til innhold

September: Nå nærmer det seg jenter!!!


mammapamma

Anbefalte innlegg

Har vært "klar" nå i ukesvis for å å få møte mitt lille nurk (som jeg ikke vet verken kjønn eller navn på) så det er og forblir beibien ;) Er faktisk så fødeklar at jeg ikke ser syn på å gå hele 6 uker til! Men vil jo ikke føde for tidlig heller da...sist ble det igangsatt 2 uker før tiden...det var akkurat passe- fikk ikke tid til å bli lei den gang...

 

Ellers vet jeg ikke hva jeg skal ta meg til for å få tiden til å gå fortere- alt er jo klart! Hva gjør dere den siste tiden etter at baby utstyr er på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, helt enig! Holder en knapp på den klubben ;) Glemte å si det- min termin er 05.09....

 

SIR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kanskje si meg enig med dere over.. min termin er den 31 august mens ul termin sier den 08 september...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kjent meg rimelig "klar" ei stund, men den siste uka har liksom vært litt mer praga av skrekkblanmda fryd. - Nå er det virkelig ikke sååååå lenge igjen, og alvoret og ja.. "Situasjonen" er jo høyst reell; om noen uker er vi foreldre og det kommer vi til å være resten av livet, fikser vi det, folk sier at ting "aldri blir som før igjen" og.. ??? - Ja, men, jeg trives jo med å ha det sånn som vi har det vi to!! Har ikke lyst til at vi "bare" skal ende opp som foreldre til barnet, ikke kjærester.. He, he.. Alt skal man vel bekymre seg for også. Trøster meg med at det er sikkert helt naturlig å få disse tankene når ting begynner å nærme seg; kalles vel mental forberedelse i en eller annen form. :)

 

Ellers gjør? Vel, skal handle de siste store greiene til uka. Madrass til senga, stellekommode, bæresele og litt sånne greier. Så blir det vel å montere det, og å ommøblere på badet og soverommet... Har vaska det meste av klær, litt sengetøy igjen bare. - Og det skal "til pers" til uka! (Får bare håpe det blir såpass opphold at det lar seg gjøre å få tørka klærne utendørs...GRRRRRR.) Regner med at vogga også kommer til gårds i løpet av de nærmeste ukene; svigermor driver å styrer med den. :)

 

Etter det..? Vel, har planer om å bake en del; boller, kanelboller, muffins og sånn som kan være kjekt å ha når det kommer besøk i tiden etter fødselen.. (Regner med det kommer en del, så får jeg heller bli sittende med skjegget i postkassa og masse bakst i fryseren om det ikke kommer noen.. He, he, ;P)

Hm... Så prøver jeg å røre meg litt; gå tur og gjøre enkle styrkeøvelser... I håp om at det kan komme godt med under fødselen å være sånn noen lunde i form (åh, som jeg gleder meg til å kunne begynne med ordentlig trening igjen etterpå!!!). Ja, også strikker jeg litt. Har bare monteringa igjen på en heldress i ull, litt hekling igjen rundt kanten på et pledd, og så skal jeg strikke lue og et par til av både sokker og votter. Tror dagene kommer til å gå fort! Og; JEG GLEDER MEG TIL Å MØTE H*N SOM BOR INNI MAGEN MIN!!!

 

Vi får holde aktiviteten litt oppe her på terminklubben vår, så går kanskje dagene ennå fortere.

 

Klem - og kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg selvfølgelig enormt til vår lille gutt skal komme til verden i midten av september, men jeg må si jeg virkelig nyter tiden nå. Det er så kos å være gravid, synes nesten tiden går litt for fort fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor synes du det er så kos å gå gravid? Jeg synes det er fantastisk å tenke på hva som skjer og hva vi får, men selve graviditeten synes jeg går altfor treigt og har mye plager.Så jeg bare gleder meg til den lille kommer ut og vi kan begynne å leve som familie!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli helt vidunderlig når den lille kommer til verden, ingen tvil om det. Men for øyeblikket er det så fint å kjenne på magen og alt livet som er der inne. Samboeren min og jeg ligger og drømmer om fremtiden og hva den vil bringe. Jeg har ikke hatt noen nevneverdige plager til nå, og nyter de ulike stadiene av graviditeten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...