Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemary Skrevet 22. juli 2006 #3 Del Skrevet 22. juli 2006 Drikk mye vann. gjerne med sitron eller eddik i. hjelper å holde et "surt" miljø i underlivet. ellers så funker canesten krem og vaginaltabeletter kanskje aller best. ikke gå i for trange klær. Lettere utsatt for sopp ved bruk av stringtruse. Det er alle rådene jeg vet om. håper d hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verja Skrevet 22. juli 2006 #4 Del Skrevet 22. juli 2006 Gode råd ovenfra. Som Rosemary skrev er canesten bra. Den er ufarlig for fosteret. Måtte selv ha tre tette kurer med stikkpille og krem for å komme over den første soppinfeksjonen. Pga hormonelle forandringer er det lettere å få infeksjon nå enn før du ble gravid. Selv får jeg antydninger bare jeg barberer meg nedentil med gel. Bruker canesten i 1 dag etterpå med god effekt. Helst ingen såpe i underlivet, kun vann. Bomullstruser i stedenfor syntetiske truser kan også være verd å prøve. Håper det hjelper deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå