Gå til innhold

litt desperate vi,er det noen som har blitt gravide på første forsøk med icsi???

Anbefalte innlegg

Hei:-)

Vi har streva i over et år etter mannen min oppererte seg etter at han vært streril i ti år. Opperasjonen viste seg å ikke være vellykket så han har for dårlig sædkvalitet til at vi kan greie det selv... Vi har vært til utredning å er nå igang med icsi, har blitt så skuffet mange ganger dette året som har gått for vi har hele tiden trodd at vi skal greie det uten hjelp.....

Er det andre som har vært gjennom icsi som har lykkes, svar meg vær så snill:-)

Fortsetter under...

Hei!

Vi hadde 1. icsi i juni og jeg er nå 8+4 uker :)

Også dårlige svømmere som er årsaken hos oss.

Har nettopp vært på ultralyd og alt var som det skulle.

Så håper og tror at dette skal gå bra :)

Har også lest tidligere her inne at det er mange som har lykkes på 1. forsøk.

Så er sikker på at det skal gå bra med dere også :)

Lykke til!

Hei..

Takk for et fint svar fra deg, jeg har jo begynnt med spray nå så vi er jo igang vi nå... Gleder meg så kjempe masse, fint det gikk hos dere å da... Vi skal gjøre det i Trondheim vi....

:-)

JA! :-)

Dårlig sædkvalitet hos samboeren gjorde at vi måtte bruke ICSI. Fikk ut 9 egg, 4 ble befruktet og 1 ble satt inn igjen. Og det gikk fint! Har termin 26. oktober og det nærmer seg med stormskritt! :-)

Vi fikk behandling i Haugesund.

Ønsker dere lykke til med forsøket og håper dere er like heldige som oss!

Hei..

Er så koselig å høre at du lyktes, vi er jo så redde for at det ikke skal gå. Men blir roligere når vi leser om andre som har blitt gravide...

Kjempe bra at dere lyktes på først da, så nå blir du snart mamma, kjempe kos det tror jeg.

Ønsker deg ¨kjempe masse lykke til..

klem:-)

hei snart mamma,vi var i tromsø i september 2005,18 mai ble vi foreldre til verdens søteste lille skatt,det var 1 forsøk med icsi,dårlig sædkvalitet var grunnen til icsi.vi kjenner mange par som har vellykket resultat på første forsøk,så da går nok berre godt skal du se.lykke til og håper dere lykkes å at dere har en baby i huset neste år.ps husk at over 30% lykkes på første forsøk.

Annonse

Hei Lise..

Takk for fint svar, blir litt gla da når jeg hører at det er ganske mange som lykes med icsi, om to uker tenker jeg så er vi i trondheim å tar ut egg, det blir spennende det.

Virker som at det er mange som lykkes på første forsøk med icsi, så jeg håper det går bra for oss oxo..

Lykke til videre med gullet ditt

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...