**synne** Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 hva synes dere EGENTLIG om det? Helt ærlig. Jeg syns det er veldig koslig, og har lyst å gi mange hjemmelaga gaver i år... Men syns folk det er ok å få, eller? Kjedelig å gi bort noe som folk ikke blir gla for, liksom.. (Tror jeg gir det likevel, men greit å høre hva andre syns.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg liker best å få hjemmelagede gaver, de er litt mere personlige syntes jeg. Jeg lager selv en del personlige gaver til familien å gir bort i gaver.Har allerede begynt å planlegge julegaver som skal lages. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Det kommer jo ann på hva det er da ;-) Men jeg tror de fleste vil sette veldig pris på gaver som er selvlagde, for da blir det mer personlig. Dessuten ligger det tid bak hjemmelagde ting, og mange har ikke tid til selv å lage ting, bare penger til "ferdigkjøpt". Minuset er at det ikke kan byttes hvis det ikke faller i smak, men det er jo ikke noe problem når du kjenner giverne godt. En av de julegavene jeg setter stor pris på er de strikkede ullstrømpene jeg får av bestemora til mannen min, for det klarer jeg ikke lage selv (og de man kjøper er IKKE like gode...) Men hva lager du da? Har du noen gode tips å komme med? Har vært innom tanken med hjemmelagde gaver selv også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 Eg har selv nå gitt bort to gaver denne måneden. En poncho med lue og et bilde som eg har brodert. Og gavene ble mottatt med stor glede. Var kjempe fornøyde. Farger på klær blir tilrette lagt den som skal få det, slik at det passer til det dei ellers har. Eg har planlagt å strikke julegave til alle tatnebarn og søstera mi og ei venninne. Venner som venter babyer i år får klær som eg har strikket. får bare posetive tilbake meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juli 2006 lager ponchoer, trekantsjal, skjerf, smykker(både strikket og flettet med perler),armbånd, sokker, tøfler, votter, luer, babyklær, dukkeklær, babytepper og vesker. Hekler og strikker for det meste, men har vært borti makrame, sying og veving (Såvidt) også. Lurer på om jeg skal prøve meg på gimping og knipling... Fant noe greier på nett... morsomt å prøve noe nytt... du kan se noe av det på hobbyguri.piczo.com men i det siste har lite blitt lagt ut siden jeg har begynt på julegavene... litt dumt å vise de fram alt nå..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå