**synne** Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 synger du/dere oftest til barna deres? Vi synger "lille katt" (Ida sangen i Emil). Og om kvelden før hun sover synger vi "kjære Gud jeg har det godt..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 "kjäre gud jeg har det godt" "lille puse katt" "ro ro til fiske skjär" "fola fola blakken" og en del svenske viser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Kosesangene våre er: "Ingen er så trygg i fare", "Du har to øyne som du kan se med....", "Kjære Gud jeg har det godt" og "Brahms vuggevise" (sov i ro...). Og så synger vi "Per Olsen hadde en bondegård" og "Hompetitten" når vi leker. Dessuten synger jeg en liten vise for ham som jeg lagde til ham mens han var bitteliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marianne1231 Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 Postmann Pat,mummitroll sangen,bæbæ lille lam,lille Petter edderkopp og andre forskjellige som bare detter ut der og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j05-g07-fødeklar Skrevet 23. juli 2006 #5 Del Skrevet 23. juli 2006 Her synger vi "kjære Gud jeg har det godt" før hun skal sove ellers går det i " bæ bæ lille lam" "hjulene på bussen" " kua mi jeg takker deg" " gikk en tur til byen for å kjøpe en ballong" " vår Gud er så stor så serk og så mektig" og mange fler snuppa ELSKER å synge....eller at vi synger for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå