Gå til innhold

April: Nå skjer det ting!

**synne**

Anbefalte innlegg

Gubben skal i dag begynne å meisle på gulvet i rommet som på sikt skal bli vårt nye bad!!! Jippi! Har snakka om det siden før vi kjøpte huset... hehe... Har hatt rørlegger og elektriker her som har anslått priser, så kanskje det blir bad litt før først antatt!!? *håpehåpe* Og på mandag kommer det en gravemaskinmann og skal begynne å grave i hagen vår. -Endelig! Har vært så mye frem og tilbake med diverse gravere! Har venta flere dager på folk som ikke dukker opp og ikke ringer tilbake som de har lovet. Grr. Men nå smiler sola bak skyene, og om ikke lenge har vi fått ordna hagen og, så vi har en plass å sitte i le for all vinden! :) Hele hagen er skeiv, så han har litt å jobbe med, og det tar nok litt tid å få det akkurat som vi vil, men nå er det endelig i gang! ;) Måtte bare dele gleden over at det endelig skjer noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der var graveren nesten ferdig i hagen! Har litt igjen, men må vente til vi får satt opp dreneringsgreiene...Så er det bare å kjøre på med siste rest. Han har brukt fire timer til nå, og har kanskje to igjen! Hurra! Endelig en som holder ord!!!

Gubben var litt mer uheldig på lørdag når han skulle meisle gulvet i kjelleren... Han gjorde som rørleggeren sa, men skulle nok ikke gjort det, for der røk jammen avløpsrøret fra kjøkkenet, gitt!! Men det går greit... er ikke krise, men ganske kjipt... -enda en utgift... menmen..skal jo bygge opp rommet på nytt, så vil nok ikke merke kostnadene til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer mye hos deg skjønner eg... eg prøver å ta det med ro. Men har plukket rips i dag - 2 av 8 busker. Og 20 liter rips står til koking. lager saft... nam nam. ;)Og så strikker eg da... mer skjer der ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...