Gå til innhold

nå klikker jeg snart!!!!

Anbefalte innlegg

Nå har vi hatt skriking og surving i snart 5 mnd!!!før var det kolikk og kiss-kidd,nå er det vel tenner,men holder på å fly på veggen,ikke noe som er bra nok/morsomt!!Ikke sover han nesten!!(på dagtid)

Orker ikke ta han med ut når han er sånn heller,blir bare stresset av det!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5699450-n%C3%A5-klikker-jeg-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det hjelper å trille litt? Her i huset er det iallefall tenner på gang, og sutrer på værste dagene..., men om vi går ut så har han så mye annet å følge med på. Han er ikke sterk nok til å sitte, men jeg lar han ligge på magen så han får sett verden :D Et tips er å la noen andre trille....så kan du få litt fred. Virker som du trenger det ;) Uansett, er ikke dumt med litt "alene-tid".

jeg vet SÅ godt hva du snakker om! hadde kolikk i 4 mnd og det tok nesten 1,5 mnd til før han var blid og harmonisk. det eneste jeg kan si er at det blir bedre, men at det blir flott hele tiden hver dag det blir det ikke. noe er det alltid. vi har vel hatt opptil en uke sammenhengende hvor det meste har vært helt topp, men så kommer det plutselig en sur-dag igjen. nå har han vært sur og masete i nesten 1 uke og vi aner ikke hva som plager han. tror han er sur fordi han ikke kan gå enda, for han storkoser seg når vi går med han, men så fort han legges på gulvet blir det grining igjen. verker skikkelig i armene mine og i ryggen nå siden pappa'n hans jobber nesten hver dag hele uka. håper det snart kommer en god-dag igjen:)

gutten vår er forresten 8,5 mnd, så du må bare være forberedt på at de kan grine mye selv om kolikken er borte. vet det er vanskelig å holde ut med, men noe er det som sagt alltid med disse små har jeg lært.

Uff, skjoenner godt at du er sliten. Kolikk er en ting som sliter masse, og naar det blir etterfulgt av tenner med en gang saa kjennes det jo ikke ut som du faar noen slags pause fra surving. Har du familie rundt deg som kanskje kan komme og avlaste litt? En trille tur her og der er jo ikke aa fornekte=) Da kan du kanskje faa sovet litt, eller enda bedre gaatt ut med noen venninder eller gubben alene. Ammer du saa kan du kanskje pumpe ogsaa, saa kan du forlenge turen ut=)

Masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...