Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 til dere som bareberer dere: har dere sluttet helt med dette nå når der er gravide? barberer meg selv til vanligt, men begynner å bli ganske så vanskelig nå når magen er så stor, er 34+3, men tenker på det om å gå til legen osv å føle meg helt "ustelt" der nede. vil jo ikke overdrive å få legen til å tro at jeg "pynter" meg for ham heller.. hva sier dere jenter? litt pinlig dette her, så jeg foretrekker å være anonym =)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Jeg barberer meg litt fremdeles selv om det er litt vanskelig. Må gjøre det ved å kjenne seg frem. Tror ikke legene bryr seg hvordan hårvekst vi har der nede. Jeg gjør det mest fordi jeg synes det er mest behagelig
Beth84g Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Jeg måtte ty til sambo til slutt jeg da. Men når det kom til stykket så tenkte jeg ikke så mye på at det hadde begynt å vokse ut da alle på sykehuset skulle titte inni der tror ikke de tenker så mye på det heller. Nevnte for jm at jeg følte meg så ustelt som ikke hadde fått barbert leggene. Da sa hun at hun hadde jobbet der i 10 år og aldri sett en barselskvinne uten hår på legger eller nedentil Men noen ber jm barbere nedentil før fødsel da har jeg hørt. Nei du får la gubben ta i ett tak!
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 samboer er en redder i nøden her! jeg takler ikke regnskog dernede, gravid eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå