Jensin Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 I dag tidlig begynte jeg å få magesmerter. Har hatt en SA før, og smertene lignet på disse, men ikke fullt så sterke. De varte ca 2 timer, men har heldigvis ikke hatt noen blødning. Er det vanlig med magesmerter? Hadde stikkninger i magen i begynnelsen, men det har jeg ikke kjent på flere uker. Tror jeg skal ta en tur på legevakten for sikkerhetsskyld. Er det noen som vet om det er innvendig eller "utvendig" ultralyd som tas når man er 10+3 på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei. Jeg har endel stikking i magen veldig ofte, min lege fortalte meg at noen har så vondt at de trur de har blindtarmbetennelse. Det er normalt å ha vondt, da livmoren vokser. Jeg tok innvendig ultralyd i uke 6 og utvendig i uke 8. Spørs hva legen har av utstyr. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heisan Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 hei jeg er i uke 11 og jeg har hatt mye magesmerter, dette kan være vanlig for noen i lik linje me di som er plaget med kvalme....slik har jeg sett på d, pga at jeg var også plaget med magesmerter i mitt første svangerskap...og alt gikk fint også den gang. vi er alle forskjellig og d kan være at vi kansje er ømfintlig i magen ...klem og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jensin Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juli 2006 Tusen takk for svar= Siden jeg ikke fikk noe blødning og magesmertene avtok dro vi ikke til legevakten. Var vel ikke så mye de kunne gjort uansett. Håper jeg bare er overhysterisk= Godt å høre det er normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå