2 Hærligheter! Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Noen ganger på dagen er det utrolig tungt å puste. Å trekke inn pusten er tyngst..Noen som har det sånn eller vet ka det kan være? bør jeg kontakte lege eller? takk for svar...Er 28+4..
Ruth-Lina Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Hei! Jeg er i uke 33 og er veldig tungpustet! Jeg tror det er pga at magen vokser og presser opp mot lungene.Det er nok ikke noe farlig! Jeg har hørt om mange som har det sånn! Jeg har merket at jeg puster lettest om morgenen når jeg står opp.Men etter at jeg har spist og drukket en del så blir det verre.
Zikk Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Helt normalt. Ikke så god plass til lunger som til vanlig da andre "ting" tar opp en del plass. Slitsomt, ja. Følte at jeg plutslig hadde fått sinnsykt dårlig kondis, selv om formen i grunn var helt grei. Er nok bare noe vi må leve med til den som skal ut har kommet:-)
Cinnamonnroll Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Hei! Er i min 29 uke og er også ofte tungpusten. Kjennes ut som om noen klemmer sammen ribbeina mine slik at lungene ikke har nok plass på en måte. Er nok bared et at når livmoren vokser så trykkes de andre organenen i magen oppover neo som gjør at de trykker mot lungene - vi blir tungpustet. Ganske plagsomt fordi en blir så fort trøtt og alt blir et ork... Du har utelukket astma?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Da jeg var hos jordmor i forrige uke sa hun at babyen lå langt oppe og dette gjorde det tungt å puste, men etterhvert vil ungen flytte seg lenger ned og da vil det bli lettere å puste igjen. Men om du føler deg utrygg anbefaler jeg deg å kontakte lege eller føden. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå