Live70 Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har glemt meg noen ganger - og det er ikke mange dagene siden heller at jeg spiste masse spekeskinke. Er det sååå farlig å spise det egentlig? Det er vel i begynnelsen av svangerskapet en skal være forsiktig med ikke varmebehandlet kjøtt? Ser nemlig på noen av innleggene her at flere gleder seg til å spise det igjen når vesla kommer ut....
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 har spist det jeg og må jeg innrømme.. håper det går bra.. orker ikke bli helt fanatisk.)
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har spist det jeg og....Bare passet på at den er helt ferskt, nyåpnet pakke..... Satser på at det går bra jeg ) Nam nam
Silje_33 Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Det har jeg spist også - og muggost og roastbiff og laks/ørret - husker ikke hvem man liksom ikke skal spise. Jeg kan jo ikke bli helt hysterisk heller. Det går nok fint. Alt føles ok. Babyen beveger seg mye og jeg peser i vei. 60 dager igjen til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå