Cinnamonnroll Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Var å tok en ekstra UL i går i min 29 uke for å få vite hvilket kjønn babyen min er. Helt utrolig!!!!! Lille jenta vår var begynt å bli smålubben og stor og selv om det bare var 2D kunne vi se ansiktstrekk. Legen regna ut forventet fødselsvekt ut i fra mål og diverse og fant ut at det var ca 15% vekstavvik - noe vi egentlig forventet da både jeg og mannen min var små ved fødselen. Hun regnet ut at babyen kom til å vie rundt 3000 gram ved fødselen Å, det var såååå kjekt å se bayen igjen - klarer nesten ikke vente til hun kommer.....!!
Ajam Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Hehe.. Vet hvordan du har det. Følte det også slik etter mine ul i både uke 28 og 32. Virker som en evighet de neste ukene.. Du ser ett lite mini menneske som du har lyst til å klemme inntil deg.. Men du nærmer deg dag for dag til å møte datteren din. Selv har jeg bare 7 dager igjen. Lykke til
Cinnamonnroll Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2006 Å så heldig du er *misunnelig* Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå