Gå til innhold

Lekasje fra brystet

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nesten hver natt renner det veske fra venstre brystet, hva er dette, og er det et tegn på at noe kommer til å skje snart.?

Er utålmodig, og vil bli mamma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

D har d gjort med meg i flere uker nå.. Fra begge brystene.. Er jo normalt d da;-) Over 13 uker siden d begynte hos meg.og er nå i uke 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I boken "Det nye livet" med Synne Holtan som redaktør står det:

"Ømme, spente bryst er et tidlig graviditetstegn. Det skyldes hormoner fra det gule legemet på eggstokken og fra morkaken. Når en kvinne blir gravid for første gang utvikles brystene slik at de kan produsere melk når barnet blir født. I første tredjedel av svangerskapet vokser alle deler av kjertelapparatet og utførselsgangene og erstatter delvis fettvevet i brystet.I løpet av andre trimester dobles blodtilførselen til brystene. Epitelcellene i kjertlene begynner å rodusere en væske som gradvis fyller opp gangsystemet. Hos noen gravide begynner brystene å lekke litt. (...) Dersom brystene begynner ålekke før fødselen og kvinnen blir gående med fuktig BH, kan hun få svekket, sår hud som er dårlig forberedt til barnets suging. Lufting gjør godt"

Tror ikke det er et tegn på fødsel. Finner ikke noe om det i boka.

Men lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lekket hos meg også nesten hver dag i flere uker nå og jeg er 34+3, så jeg tviler på at det skjer noe pga det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...