Gå til innhold

dere som har/har hatt emmaljunga edge duo....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde denne vogna til snuppa som er født i -04. Er da ganske sikker på at ryggen kan legges helt flat, men siden vi solgte vogna før vi begynte å bruke sportsdelen kan jeg ikke være helt sikker.

Men hvis han bare er 5 mnd, er vel ikke bagen for liten vel?? Det er jo en ganske stor bag, som bør holde et par mnd til...

Jeg har også 2006 modellen og den kan IKKE legges helt flat. Jeg har demonstrert dette for andre, og alle stiller seg litt undrende til fenomenet. Likevel er vi alle (barselgruppa mi først og fremst) enige om at det er OK med den nederste stillingen. Tror dette har vært oppe i forumet tidligere?

Annonse

jeg har nevnt det tidligere iallefall.. ble også ganske forundret da jeg for et par måneder siden byttet til sportsdelen, og ryggen ikke kunne legges helt flatt.. utrolig merkelig! ble irritert jeg, for det hadde jeg jo bare tatt som en selvfølge.

men datteren min sover like godt på det nederste trinnet som ellers, så det går helt fint. (pluss at vi har kjøpt en quinny freestyle vogn da! omg, den er som en drøm å trille i forhold til emmaljungaen...!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...