surfebaby Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei. Har nå ikke sovet på tri dager og holder på å bli gal. De to første nettene så var det bare menssmerter og litt skurring. Men i går og inatt har jeg hatt rier som gjør så utrolig utrolig vondt. Var inne på sykehuset kl fem i går ettermiddag, fikk vite at jeg hadde 2 cm åpning og at alt var bra og jeg burde dra hjem. Jordmoren mente at jeg ville føde senere den dagen eller om natten. Inatt kl fire hadde jeg så vondt og bare datt sammen. Vi tok taxi til sykhuset, jeg spydde utenfor, og gikk inn bare for å få vite at det ikke hadde åpnet seg mer. Jordmoren da sa at riene ikke var noe sterkere nå, bare kroppen som sikkert var så trøtt. Jeg følte det som om noen stakk hele kroppen min full av små kniver. Fikk to smertestillende og noe å sove på. Har ikke sovet ett sekund. Det gjør så utrolig vondt. Prøver å puste godt og trodde at jeg var sterk når det gjelder smerte, men det viser seg helt feil. Føler meg mislykket på en måte. Hadde ikke trodd at det skulle være slik og har bare lyst til å sette meg ned å grine. Er det noen som har noen råd eller lign.? Kan nevne at jeg er 12 dager over tiden.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5698591-utrolig-vondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå