Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 Er det noen som vet om det er normalt å ha diare? har hatt det siden jeg ble gravid, ikke altid, men veldig ofte.... står ikke noe om det i de bøkene jeg har lest,og jeg glemte å spørre legen når jeg var på kontroll.... takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Det er vel mest vanlig å bli forstoppet fordi tarmen suger opp dobbelt så mye væske som ellers + at maten fordøyes mye seinere. Viktig at du drikker nok, men ikke for mye. Prøv å spise hvitt brød, pasta, ris og grønnsaker til diareen har gitt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #3 Del Skrevet 22. juli 2006 nesten alt jeg spiser kommer opp igjen ganske fort så jeg forstår egentlig ikke at det er noe igjen som kan komme ut:) men jeg skal prøve, takk takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 22. juli 2006 #4 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg har også betydelig mer behov for å gå på do i disse dager, men det er egentlig lite og ofte tror jeg.... Både bim og bam altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #5 Del Skrevet 22. juli 2006 veldig mye bim, men jeg drikker ikke mer enn jeg gjorde før så jeg syns det er rart. men d skal jo gå over i neste trimester. tenk tre hele mnd uten å springe på do hvert kvarter. men tør ikke tenke frem på tredje trimester ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemary Skrevet 22. juli 2006 #6 Del Skrevet 22. juli 2006 Hvis du ikke klarer å holde på maten, så er blåbærsaft et godt middel for å binde magen. Har selv vert plaget med diare i tide og utide. men blåbærsaft gjorde susen! Håper du blir bedre. ubehagelige greier d der :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå