Gå til innhold

noen drammensere her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har termin 8.jan og skal føde i Drammen. noen flere drammensjenter som også skal det i begynnelsen av januar?? Dure

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drammen her også... jeg har termin 1/1..

• 2 uker senere...
Skrevet

Også fra Drammen, og har termin 7.jan :o)

Skrevet

Hei, jeg er bor på Hurum, foreløpig termin 29. januar. BIM-treff i Drammen? Hvor gamle er dere? Barn fra før? etc. Artig å bli litt kjent!

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Røyken, har termin ca 11. januar. Følg med på BiM-treff-sidene for treff i Drammen. Jeg har vært på to treff der hittil, og det har vært kjempekoselig! Har også vært på et par treff i Asker, da jeg bor så å si midt i mellom...

nick_338444: Hvor på Hurum bor du? Jeg bor i Åros... ;o)

Skrevet

hei igjen...

jeg er 24 og har en gutt fra før på 18mnd...

gleder meg til januar, men koser meg om dagen nå også... :)

er gjerne med på BIM-treff...

Skrevet

da er vi ganske like langt i svangerskapet vi da... :) morro! :)

men kan jo få ny termindato på UL selvfølgelig...skal dit 8.aug jeg...

Skrevet

Det hadde vært koselig med en bim treff her i Drammen da... Det må vi få til !!!

klem

Skrevet

Jeg skal straks flytte til lier, har termin 24 januar, vår første.

Skrevet

Vet dere om man får tatt 3D i drammen?

Skrevet

jeg vet ikke, men hadde håpet på det... har glemt å spørre jordmor om det, og jeg har ikke time hos henne nå før etter UL.....

lurer jeg også..

Skrevet

Min morfar var fra Drammen... og så er jeg blitt venninne med Gullemor som er fra drammensområdet.... teller det? Får jeg være supporter til Drammensklubben deres? pliiiiiiis?

Skrevet

Hei! Var på UL forrige uke.. gled deg! Det var kjempemoro.. Skikkelig liv der inne:o)

Skrevet

*skriver herved inn ka-ping som supporter i Drammensklubben*

;o) Håper vi sees igjen snart!

Skrevet

Tusen takk!! hihi :)

Vi må mailes igjen snart i hvert fall! jeg har forrseten lagt ut nytt ul-bilde på albumet - ikke stort å se siden lilleknøttet nekta å ligge rolig (eller i det minste i riktig leie for et snapshot) men det ER altså knøttet mitt!

Skrevet

Hei igjen ;-)

Bor på Sætre, og har foreløpig termin 29. januar. Er det none BIM-treff i Drammen for oss som venter på nyåret?

Skrevet

så morro, gleder meg veldig til tirsdag!! fikk du vite kjønnet eller? eller du ville kanskje ikke vite?? har ikke helt bestemt oss for hva vi vil vi....vi visste det forrige gang jeg var på tjukka...og det hadde kanskje vært spennende å ikke vite denna gangen...?!? hmm...samboeren min stemmer for at vi har lyst til å vite det, han mener at sånt er kjekt å vite, selv om det ikke er 100% sikkert likevel...

ps. magefølelesen min sier at det er em gutt... :)

klemklem

Skrevet

jeg godtar deg som supporter jeg også... men BARE fordi du har sånn en fin termindato!! :) hehe, neida, sånt er bare koselig!!

Skrevet

jeg er fra drammen. har termin 01.01 og har ei jente på 10 måneder.

Skrevet

jeg venter en gutt forresten, var på UL idag.

Skrevet

Hei nick_338444!

Da er vi jo nesten naboer, da! Er du fra Sætre eller er du innflytter? Jeg er innflytter i Åros; bodd her siden årsskiftet 2003-2004.

Det er BiM-treff i Drammen 16. august. Det er på Harrys på Torget Vest kl. 1900. Hvis du vil, kunne vi jo møtes og evt. kjøre sammen...?

Skriv et svar til meg, så ordner vi noe!

Moro å se at det er andre gravide i umiddelbar nærhet! :o)

Skrevet

nick_338444: Jeg har svart deg under innlegget ditt; litt lenger opp i tråden her... Kan være litt vanskelig å finne sånne "direkte-svar" noen ganger. Jeg vet i alle fall med meg selv at jeg har en tendens til å kun lese det nederste svaret...!

Skrevet

Gullemor75: kl 7 er litt sent for meg, men kan bli med en gang det er litt tidligere istedenfor..

Skrevet

Hei igjen,

jeg er innflytter, flytta hit i fjor. Blir gjerne med på BIM i Drammen 16.august, må bare sjekke om jeg må jobbe den kvelden først... Hvor mange er dte som pleier å møtes? Har dere termin ca samtidig el? Vi hørs nærmere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...