Gå til innhold

noen drammensere her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei!

Jeg bor i Røyken, har termin ca 11. januar. Følg med på BiM-treff-sidene for treff i Drammen. Jeg har vært på to treff der hittil, og det har vært kjempekoselig! Har også vært på et par treff i Asker, da jeg bor så å si midt i mellom...

nick_338444: Hvor på Hurum bor du? Jeg bor i Åros... ;o)

Annonse

Annonse

Tusen takk!! hihi :)

Vi må mailes igjen snart i hvert fall! jeg har forrseten lagt ut nytt ul-bilde på albumet - ikke stort å se siden lilleknøttet nekta å ligge rolig (eller i det minste i riktig leie for et snapshot) men det ER altså knøttet mitt!

så morro, gleder meg veldig til tirsdag!! fikk du vite kjønnet eller? eller du ville kanskje ikke vite?? har ikke helt bestemt oss for hva vi vil vi....vi visste det forrige gang jeg var på tjukka...og det hadde kanskje vært spennende å ikke vite denna gangen...?!? hmm...samboeren min stemmer for at vi har lyst til å vite det, han mener at sånt er kjekt å vite, selv om det ikke er 100% sikkert likevel...

ps. magefølelesen min sier at det er em gutt... :)

klemklem

Hei nick_338444!

Da er vi jo nesten naboer, da! Er du fra Sætre eller er du innflytter? Jeg er innflytter i Åros; bodd her siden årsskiftet 2003-2004.

Det er BiM-treff i Drammen 16. august. Det er på Harrys på Torget Vest kl. 1900. Hvis du vil, kunne vi jo møtes og evt. kjøre sammen...?

Skriv et svar til meg, så ordner vi noe!

Moro å se at det er andre gravide i umiddelbar nærhet! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...