cec26 Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg må ha appelsin Jucie... hehe.. kunne vært værre... sist gang så måtte jeg ha crispo sjokolade.. kanskje en grunn til jeg la på meg 30kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Har fått dilla på sjokolademelk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #3 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei:) jeg har fått dilla på bacon... jeg må ha bacon til frokost hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothica Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 Fått dilla på juice av diverse slag, helst appelsin eller eplejuice.. og eplemost.. Har også dilla på joikabollerog potetmos av alle ting :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #5 Del Skrevet 23. juli 2006 Havsalt potetgull fra kims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Sliter med litt kvalme... men tomater har jeg fått dilla på... må alltid ha ei tomat før jeg står opp om morgenen:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå