Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hej, her er jeg:)

Er ny her, i første pp, men har vært litt innimelom å tjuvlest hehe! Jeg er 21 år og ønsker å få nr to, har en på 2,5 fra før!

Men her er greia: Sluttet på p-pillene torsdag 6 juli, fikk mensen lørdag 8. juli. Den er grei! Vi koste oss dagene etter tr var slutt, og helt til han måtte dra bort med jobben den 18.juli. Siste kosedag var mandag 17. juli, altså fem dager siden. Men i dag fikk jeg tr igjen!?!?!?

Er jo bare to uker siden sist, eller kan det være en festeblødning? er jo fem dager siden siste hyrdestund hihi?

Får vel følge litt med på hvordan dagen utarter seg...

Tenken løper løpsk her hihi.. hva tror dere da jenter?

Fortsetter under...

Hmmm...

Hvor mye blør du da? En festeblødning pleier bare å være litt rosa utflod i 1 dag. Selv hadde jeg rosarøde tråder i utfloden ved ett toalettbesøk da jeg hadde festeblødning med eldstemann. Men alle opplever det nok ulikt. Ellers så kan det forsåvidt også stemme at det kan være mensen som kommer. Når ikke kroppen blir forhindret i å slippe egg lenger (det p-pillene gjør er det ikke?) så slipper det gjerne ett fort, kanskje mens du hadde mensen sist alt, derfor kommer mensen nå, så vil du nok gå inn i en mer normal syklus etterpå. Vanskelig å si, jeg hadde også mensen veldig tett oppi p-pille mensen da jeg sluttet på p-pillene når vi prøvde på førstemann. Må legge til at jeg ble gravid på forsøket etterpå da, så kanskje du er like heldig? Eller mer heldig og spiren alt sitter? :-) Blir spennende å se da!

Forrige gang jeg var gravid, ble jeg gravid rett etter pilleslutt, så fikk aldri igjen mensen, men når jeg fikk igjen mensen etter fødselen, hadde jeg først 17 dagers syklus, så 12 dager,så 33 og så klaffet det.

Nå sluttet jo ikke jeg på piller da, men kroppen må jo "komme i gang" av seg selv igjen, på samme måte som om man slutter med piller, så tror ikke det er unormalt å ha korte sykluser. (Selv om det vanligste nok er lange sykluser på begynnelsen)

Men jeg håper jo det er festeblødning, men om det var mye, er det nok mer sannsynlig at det var en tidlig mens som kom. (I så fall får du se det positive i at du har korte sykluser, flere sjanser for å klaffe...)

=)

Jeg gikk ut pille brettet mit den 29/6. fikk da mensen som vanlig. SÅ startet jeg på nytt brett, siden min kjære ikke ville at jeg skulle slutte. men pille inntaket sluttet med den ene pillen. fordi min kjære handde planlagt å overaske meg på ferien vår med å legge pille brettet hjemme.(den luringen) men tilbake til poenget. hos meg har alt foregått som normalt. Fikk positiv eggløsnings test den 19 og IKM den 30.

Så hos meg er alt normalt.

Har hørt at de som slutter mitt inni et brett ofte for litt rare sykluser i gebynelsen

jeg vil tro at det er mensen....mange har en rar syklus i starten etter p-pilleslutt, men håper for din del at det sitter en spire! Ingenting hadde vært mer morro enn det ;o) Lykke til mes testing!

En festeblødning er bare et blodspor i trusa, og det kommer 5-8 dager etter el. Så det er nok ikke det du har hatt :o(

Oppdater oss da :o)

Dere har nok rett, er nok TR som har kommet! *grr*

Ja, ja.. er vel bare å innstille seg på en ny runde. Vi skal snart flytte inn i nytt hus, så det passe jo best om jeg egentlig ikke blir gravid. Men om alt går virkelig skeis, så blir mannen borte i over to uker fra nå, så kansje vi mister neste el... blir jo veldig lenge til neste gang da.. hm..

Må pønske ut noe lurt. Mannen er ikke lenger enn en liten flytur unna....

Kan man bokstavligtalt fly etternoen for å få seg et "ligg"??!?

Klemmer Cilla

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...