Mamsen86 Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Er i min uke 31.. Starter på uke 32 på mandag! Iallefall.. De siste dagene så har jeg hatt EKSTREMT mye "utflod".. Jeg kjenner ikke at det renner ut, men sånn som nå så sitter jeg her i pysjen.. Og det har jaggu meg kommet igjennom..!? (Har ikke på meg gstreng, bare så det også er nevnt hehe..) Noen som vet..?! Kan det være at jeg lekker fostervann?! Isåfall så er vel ikke det så bra..?!???
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Ville ringt føden med en gang og kommet dit på kontroll slik at de får sjekket om det er vann du lekker. De sier man ikke skal gå mer enn 3 dager å lekke, så ville sjekket for å være sikker.
Mamsen86 Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2006 Ikke mer enn tre dager, nei! Hmms, visste jeg ikke.. Men takk for at du sier i fra! Skal ringe så fort jeg har spist frokost! Men jeg tenkte på en annen ting.. Jeg mener jeg leste et sted at det er "vanlig" å småtisse på seg når man er gravid..?! Hehe, mulig jeg er helt på jordet nå..
Gry - 260906 Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har det på samme måte,men hos meg er det bare utflod. Jeg kjenner at det renner av og til,men har jeg på et bind så ser jeg at det er utflod og ikke fostervann for fostervannet er helt blankt som vann mens utfloden er farget.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Mami19FårJente27/o9!=) Ta på deg et truseinnlegg. Hvis du skal på føden for å sjekke, vil de se på det. Jepp, de digger å samle truseinnlegg der, neida. Men de har en måte å teste om det er fostervann på, og da er det fint hvis du har med deg en "prøve". ps: Jeg betynte også å få mer utflod da jeg var like langt som deg, tror det er ganske vanlig. Har brukt truseinnlegg siden det, bortsett fra om nettene.
Beth84g Skrevet 22. juli 2006 #6 Skrevet 22. juli 2006 Hei på deg. Jeg og var en del turer på føden pga dette, men det var aldri fostervann. Du har celler som kontinuerlig produserer slim på slutten nå og dette blandet med litt urinlekkasje (som er helt vanlig) kan det bli klissete. Jeg var overbevist om at det var fostervann for det bare rant og var ekstremt mye, men jm sa det kunne komme av at jeg hadde en liten svangerskapsforgiftning. Også helt ufarlig. Da produserer en enda mer slim. For å være sikker må du ringe føden, men ville bare si at det er sikkert helt normalt. Virker som alle her har opplevd dette mot slutten. Lykke til og si ifra hvordan det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå