Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tida i jobb har vært lang og hard, men NÅ skal jeg bare ruge i +/- tre uker! Fantastisk, ...men hva i all verden skal jeg fylle dagene med? (Ikke de kjedelige tingene man stadig utsetter, vel..?)

Gleder oss veeeldig til knerten kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Jeg tenkte akkurat det samme da jeg gikk ut i permisjon for noen få uker siden - jeg grudde meg nesten. Var redd jeg skulle kjede meg og bli rastløs og gretten, men tiden gikk faktisk veldig fort. I tillegg til å sitte en del på nettet (var for varmt til å være mye ute for min del), vasket jeg det jeg maktet, ryddet rotetete kommoder, gikk små turer og var på kafè/telefonerte med venninner. Dagene går veldig fort. Vips, så var termindatoen her og noen få dager etterpå ble vårt lille gull født! Lykke til - nyt dagene!

Skrevet

Takk for tilbakemelding og lykkeønskning!

Joda, det går fint å sulle rundt i heimen,- og vasking og rydding i skuffer er nettopp blant (de noe kjedelige) tingene som står på lista over gjøremål. Og så er det alle bildene på PC'en, da, som bør ryddes i og skrives ut. Grøss... Hadde vært kjekt å være litt ajour når vår nye linselus kommer.

Ellers er det jo greit å være litt synser på bim igjen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...