Gå til innhold

Jeg er også ny her :-)

Anbefalte innlegg

Gravid i uke 5, skal til legen 29.aug. Litt lenge til synes jeg når jeg leser de andre innleggene (veldig forskjellig) Beregnet termin ut fra terminkalkulatoren mellom 27 og 31.mars 2007 (veldig forskjellige svar fra div. nettsider med utgangspunkt i samme første dag i siste mens dato)

Noen fra Stavanger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5698032-jeg-er-ogs%C3%A5-ny-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også ny! Jeg er 6+2, dvs siste mens 11. juni, på bryllupsreise. Fryktelig lykkelig, håper alt går fint. PÅ terminkalkulatoren fikk jeg 20. mars som termin. Har fått legetime først 21. august, synes det er fryktelig lenge til. Ble nærmest aggresiv på telefonen, men det er visst slik det skal være. Kan godt tenke meg å få bekreftet graviditeten hos lege, men kontordama mener visst at Clearblue er mer enn bra nok. Hun har sikkert et poeng, men jeg er rimelig utålmodig etter å komme inn i et eller annet system nå.

Hei! Jeg er i 6 uke og skal på første kontroll 22 september. Men var en tur innom legen forige uke. Jeg går på noen andre medisiner til daglig som jeg ikke kan ta når jeg er gravid, så jeg brukte det som "unskyldning" til å få legetime.. Syntes det var godt å få en ekstra bekreftelse fra legen. Men de sa der også at disse hjemmetestene er sikre som bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...