Gå til innhold

Er det 2 Sunniva78 her inne???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fulgte med på en diskusjon for en ukes tid siden her inne, hvor hovedinnlegger er sunniva78 og hun skrev at hun var lei av å lese innlegg om sa og ma, og ville melde seg ut herfra hvis ikke det blei mer positiv stemning.

Ble ganske lei meg både fordi jeg har opplevd ma selv og fordi jeg skrev om det her inne, og tydeligvis skremte/ gjorde andre bekymret, noe som aldri var meningen fra min side....

Poenget er at nå er det en sunniva78 her som skriver om både blødninger om ma, og synes det virket rart at det skulle være samme personen....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mulig at to stykker kaller seg det samme, så det er nok samme person. Hmmm...NÅ skjønner hun sikkert at det er godt å dele tanker, sorg og usikkerhet når man har blødninger... En tankevekker til deg Sunniva78. Du er faktisk ikke viktigere, eller mer interessant å lese om en alle andre her inne som er full av bekymring i 1.trimester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er to sunniva her. Begge er med i marsklubben. En har temin i begynnelsen av mars og en har termin i midten av mars. Dere kan sjekke terminlista der så ser dere det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som skrev hovedinnlegget, og ville bare si at jeg overhodet ikke gjorde det for å være ekkel.... Lurte bare på om det var noen som var inne og surra med nicket til en annen person, for de forskjellige innleggene fra sunniva78 virker så veldig motstridende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...