*mmn* Skrevet 21. juli 2006 #1 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei hei! Nå har jeg altså bare 30 dager igjen...lurer bare så veldig på hva andre som har like lang tid igjen, hva dere tenker på? Er dere forberedt? Er "alt" på plass? Er dere bekymret? Bekymringsløse? Gruer dere / eller ikke, til fødsel? Må si at jeg har begynt å tenke veldig på om alt er som det skal med den lille...tenker at nå er det ikke lenge igjen til jeg skal få se h*n...Og ønsker jo at jeg får en sprek og frisk unge! Men vet jo at det ikke er en selvfølge, så har liksom plutselig begynt å bekymre meg for det nå da...Har ikke tenkt på det ellers i svangerskapet! Og så gruer jeg meg veldig til fødselen...Men tenker jo at andre før meg har klart det, og det har jo gått bra... så prøver å si det til meg selv da... Men tenker jo endel på det allikevel...Noen andre som tenker som meg kanskje? Vil gjerne høre hva dere andre tenker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stratos med 3 barn Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei Jeg har også 30 dager igjen til termin ) Jeg tror jeg er forbredt sånn rent praktisk i hvertfall. Alt vi tror vi trenger er i hus og antar det sikkert er mer enn hva vi strengt talt hadde trengt. Bekymrer meg lite! Har hatt et greit svangerskap og alltid fått beskjed om at alt er bra... Kan kanskje være naivt, men jeg velger å ikke ta bekymringene på forhånd! Gruer meg litt for fødselen, men mest fordi jeg aldri har gjort det før... Gruer meg for det ukjente liksom. Men ut må den, så jeg har bestem meg for å bare ta det som det kommer ) Ellers kjenner jeg meg veldig igjen i tankene dine! Når det gjelder dette med bekymringer, tror jeg kanskje vi bekymrer oss i overkant mye nå, noe som på mange måter er forståelig, men jeg tenker mer med gru til barnet blir en 12-16 år gammelt. Selv var jeg en liten jævel unge da og jeg håper ikke jeg får en sånn en!!! Også prøver jeg å tenke slik at dersom den skulle bli født med noen små "feil" som feks hørsel, syn, downs etc er kanskje ikke dette verdens undergang til syvende og sist...? Det værste i hele verden tenker jeg må være å få en tung narkoman i familien og jeg håper for guds skyld ikke det blir mine barn! Virker som man ikke kan gjøre stort for de heller liksom, desverre..... Nei, dette ble ukoselig ) Hvor skal du etter planen føde? Skriver etter planen jeg, for jeg forstår det er mye rot i blant annet Oslo om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene84 *overtermin* Skrevet 22. juli 2006 #3 Del Skrevet 22. juli 2006 He 33 daga ijen ej no.Og he i grunnen ingenting klart (he jo fått kjøpt inn d ej treng av kle,og av utstyr he ej fått me søstra mi som he 5 unga.. så d ekje noke problem) ,i og me at vi ikkje he funne oss en plass og bo enda.Så bor hos foreldra mine i mellomtida.Men tenke ikkje noke på at d e så kort tid ijen egentli.Virka fortsatt så fjernt for mej at småen ska ut t verden.Kan berre ikkje sjå for mej sjøl ligge å føde en liten bebis.. Så e ikkje stressa me å få ut ungen eller noke slikt.Ikkje e d tungt å gå me stor mage heller for den saks skyld.Så ej vil sei at ej e ganske heldi. Uansett.. He absolutt ingen andre bekymringa enn om at vi klare å finne oss noke hus til at den lille kjem t verden.Men d tvila ej egentli sterkt på.Sku iallfall på bo her heilt t at vi fant oss en egen plass å bo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mmn* Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei hei! Sant det, man kan vel ikke ta masse bekymringer på forhånd...Men jeg tenker jo litt om dagen da, nå som det plutselig bare er så kort tid igjen, så håper jeg jo virkelig at vi får et barn som er friskt... Jeg vet ikke hva som er i magen, men tror kanskje det blir gutt..Mannen min tror det blir jente!! Hehe..Vi har ei jente fra før... Og sant det du sier om at man aldir kan vite hva som skjer når de blir eldre, men det er bekymringer som kommer når den tid kommer... Nå først må jeg liksom bare vite at alt er greit nå. Er fryktelig slitsomt om man får et sykt barn.. Men det er vel sånne tanker som pleier å dukke opp nå på slutten! He he...sånn skal det vel være...er vel et tegn på at vi forbereder oss til rollen som mor..Vår datter er nå 6 år, så jeg husker desverre ikke helt hvordan den småbarnstiden var...den går jo så fort! Tenkte jo litt i de baner når jeg gikk med henne også, men hadde liksom andre beymringer da... HUn satt i seteleie, så det endte med KS. Så jeg er faktisk førstegangsfødende! Og er veldig spent på hvordan det blir... Jeg skal føde i kongsberg...Hvor skal du føde da? Etter planen? hehe... Og hva er i magen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå