andemora Skrevet 21. juli 2006 #1 Del Skrevet 21. juli 2006 Lillesnupp har fått tre tenner, og alle er nede!! Den fjerde er nok også på gang, det soves litt dårlig om dagen. Har ikke opplevd at så mange tenner kommer i nedmunnen først, måtte bare dele. Er det flere tenner på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Gratulere med de tre tennene lillesnupp har fått. Ja, det vanligste er vel at det kommer bare 2 nede, før det begynner å komme oppe. Her er det foreløpig bare kommet 2 nede og det ser ikke ut som noen nye er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Vi har ikke fått noe enda, men vi er visst litt trege med slikt i vår familie. Jeg fikk ikke før jeg var 7-8 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 her er det kommet to nede, og jeg syns det ser ut til at det kan komme flere nede like fort som noen kommer oppe.. men vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 26. juli 2006 #5 Del Skrevet 26. juli 2006 Her er det kommet 1 tann=) Venter i spenning på neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 30. juli 2006 #6 Del Skrevet 30. juli 2006 De to nede har kommet helt fram. Så har det gått hull på tannkjøttet der hjørnetanna skal være oppe!!! Dessuten har han to store kuler i overmunnen, så de fortenna kommer nok snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*makrell i tomat* Skrevet 31. juli 2006 #7 Del Skrevet 31. juli 2006 Heisann! Lille tuppelura vår har fått 6 tenner ) ( 3 oppe og 3 nede. Vennene hennes på samme alder har enten 2 eller ingen,og alt er NORMALT ) Jeg for min del,kunne helst sett at hun ikke hadde tenner...,spesielt når hun får pupp! AUUU klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jua 10.12.05 Skrevet 2. august 2006 #8 Del Skrevet 2. august 2006 Lille jenta mi har fått 5 tenner. 2 nede og 3 oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. august 2006 #9 Del Skrevet 2. august 2006 Her kom det to tenner nede tidlig i mai. Seint i mai kom de to sidetennene oppe. Har sett ut som drakula i sommer, hihi. Og for ikke lenge siden kom begge fremtennene oppe. Så hele 6 tenner er kommet, og to kuler i munnen nede så to til er på vei. Heldigvis er ikke han sånn som søsteren, hun ble skikkelig dårlig hver gang hun fikk en tann. Han blir litt grinete og lei de første dagene etter tennene er brutt gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 2. august 2006 #10 Del Skrevet 2. august 2006 fremdeles ingen tenner her............Men er så grinete om kvelden og tygger på alt i syne ...så MÅ jo komme snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå