Gå til innhold

Ego ego ego og ego

Anbefalte innlegg

Dere som røyker i svangerskapet tenker ikke på andre enn kun dere selv... Dere er skikkelig egoistiske,at et er mulig?? Jeg ville aldri risikert å skadet barnet mitt på noen som helst måte,verken i magen elr utenfor. Ogå så stykt som det er også. Må bare få dette ut,blir så forbanna av å lese om dere som klarer å røyke med en baby i magen, skam dere!!!!:( Sluttet selv på dagen jeg bl gravid.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5697399-ego-ego-ego-og-ego/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada jada jada, men er ikke du litt ego selv da som slenger dritt til oss som faktisk sliter med å slutte å røyke?? det er ikke alle som er like perfekte som deg vet du!!! hallo, i steden for å faktisk slenge dritt til oss, så kan du heller tenke litt mer positivt og kanskje du klarer å motivere fler til å klare å legge fra seg røyken?? hadde ikke det vært flott da??

Jeg for min del, ønsker sterkt å slutte, men jeg sitter mye alene, jeg har flyttet fra alle kjente og kjære og startet på nytt et annet sted.... jeg vet at det ikke er sundt å røyke, men det gjelder dog ikke at noen faktisk rakker ned på meg for at jeg røyker, det jeg trenger for å slutte er oppmuntring og støtte for å faktisk klare å legge den helt bort. Jeg har derimot redusert kraftig på røykingen min, men asså ikke helt klart å legge den bort.....

En annen ting til deg som startet denne "ego" -greia... hvor lenge hadde du røyka? hvor avhengig var du av det??? det har faktisk litt å si det også skjønner du ..... sånn til opplysning

Til Hovedinlegger.

Dersom du blir så irritert og lei av å lese om folk som ikke greier slutte, og som røyker under svangerskapet, hva i himmelens nvn gjør du her inne da?

Kommer du hit inn for å være spydig?

-Da er nok du ett dårligere menneske enn de som røyker.

Jeg røyka 20 sig pr dag fra jeg var 17 år, og til jeg ble gravid, da var jeg 31.......i svangerskapet litt på og av. Men fra 6 mnd i svangerskapet var det heilt stopp.

MEN, 10 mnd etter siste røyken er jeg fortsatt så røyksjuk at jeg holder på og tørne!!!!!!!!!!!!

Har vanvittig lyst på en røyk.

Men hovedinnlegger, bare ti still, og du kan gå å skamme deg over måten du oppfører deg på overfor andre mennesker. Montro om barna dine er stolt av sin mor, som er ett slikt medmenneske, en slik medsøster......

Fy deg.

Fysj.

• 2 uker senere...

ENDELIG!

Takker masse for et fantastisk innlegg! Er helt enig i at det å røyke i svangerskapet er forkastelig! Er det noen som bør skamme seg her så er det røykerne og ikke deg! Stakkars lille uskyldige som ligger inne i magen og vrir seg for hvert trekk man tar av en sigarett!

Har dere noen gang hørt utrykket:"Alt for sine barn og vi ønsker våre barn alt det beste"? Kanskje dette er et lurt sted å starte? Ikke gi barnet en start på livet som nikotin avhengig, for tidligfødt, og kul inn i brystet, allergier +++++

Vær så snill alle som leser dette å støtt opp mot nulltoleranse for røyking i svangerskapet!

Annonse

Er d mulig!? Det var da voldsomt da... det er tydelig at dere sliter med samvittigheten hvertfall!? Til deg som spurte om hvor lenge jeg har røykt,så er svaret 6 år.. Jeg har alltid tenkt,den dagen jeg blir gravid da slutter jeg på dagen (hadde ikke noe lyst til å slutte før jeg ble gravid,var veldig "glad" i røyken faktisk) å ja,d var hardt i begynnelsen,men d varer jo ikke lenge,kanskje et par uker! Man må jo ofre d får babyen sin? elr hva? Jeg mener alle bør klare å slutte, at å være gravid er motivasjon mer enn nok! Alle klarer d hvis man virkelig vill innerst inne... Har dere foresten sett filmen om hva som skjer i magen når røyken "treffer" fosteret??Ta en kikk, Kanskje d hjelper!!

Når jeg leser dette må jeg bare le. Det er virkelig ikke vanskelig å skjønne at det er en gnagende dårlig samvittighet som fører til disse voldsomme raseriutbruddende! Jeg skjønner at et slikt innlegg er sårende, men noen må fortelle dere hvor utrolig provoserende det er med kvinner som har så lite selvdisiplin at et lite under i magen ikke er nok til å kvitte seg med røyken!

Hvis man ikke kan ofre det for barnet er man ikke egnet til å få barn i det hele tatt! Dessuten er det ikke " å slenge dritt" når man skriver et slikt innlegg! En debatt dreier seg om å ytre sine meninger, og etter mitt syn er ikke dette innlegget noe annet enn det! Skjerp dere med å være så rappkjefta og irrasjonelle! Det er da en kjent sak at røyking dreper, - dere som røyker kan da ikke ha ungått å få med dere det som står med store bokstaver på røykpakka??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...