Gå til innhold

HVOR sover ungen på dagtid?

Anbefalte innlegg

Jeg har vent min til å soe i vogna. Men jeg har bevist unngått å trille tur og vugge når han skal sove. Så jeg kjører bare vogna ut på terassen, legger han nedi, fester selene, og går fra. Sovner og sover som en stein........

Synes det er så greit å venne han til vogna, for ergo kan han soe hvor som helst.

Enn dere?

Er 8 mnd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5697365-hvor-sover-ungen-p%C3%A5-dagtid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sover hvor som helst han, ganske grei sånn. Er han trøtt og jeg legger han i vogna sovner han med en gang. Men favoritten er nok mamma's seng :) Der koser han seg godt.

Men jeg har fra begynnelsen vendt han til å sovne i vugga si sånn at jeg slipper å sitte å holde han elr amme han til han sovner

Annonse

Jentene her sover bare i vogn, og de sover mange timer hver dag(storesøster bare et par timer nå som hun er blitt snart 22 mnd da)

Det som har vært litt dumt, er at storesøster kun sover i vogn. Det hadde vært praktisk noen(få) ganger at hun hadde sovet i senga, feks når hun er veldig syk osv. Men hun skjønner ingen ting hvis vi legger henne i senga på dagtid, så har noen ganger lagt henne i vogna og trillet henne inn på et rom istede:-)

Lillesnupp har vi derfor vent til å sove både i seng og vogn, så hun sover begge steder uten problem. Men de sover ute begge to, og triller ingen av de. Triller de bare på hver sin side av huset, og går med en gang...sovner fort:-)

Sov i vognbagen så lenge vi brukte den, nå sover han i senga si hvis vi er hjemme. Sovner ofte i vogna når vi triller tur, og sover i vogna når vi er på besøk eller ute på noe. Han er drøye 6 måneder. Sovner ikke like greit som din da ;-) Gjorde det de første månedene, men nå er det visst action for alle penga. Vil ikke gå glipp av noe, så han har ikke lyst til å sove! Begynner heldigvis å bli litt bedre igjen nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...