Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Jeg venter jente....Hva mener du med EL????????
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Når dere hadde sex i forhold til eggløsninga? Det er flere teorier som mener at man skal ha sex 2 - 3 dager før EL for å få jente og på EL dagen for å få gutt! Har lyst til å prøve på å lage ei jente neste gang og er ute etter tips som kan fungere!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 hadde nok sex når jeg hadde EL Har ofte sex... (hver dag) så det er ei rask jente gitt...tok igjen alle gutta i kappløpet:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Oki...dessverre det v et jeg ikke....jeg gikk på p-piller og var nesten 2 mnd på vei før jeg oppdaget at jeg var gravid.....
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Samme her, sex når El. Samme med guttene. Men tror det kunne ha noe slik som 30 % påvirkning eller noe...og det er ikke stort da...Leste det for noen år siden....Og det om hans forskning over flere år stemte da...men han her er visst veldig annerkjent. Jaja.
Winterlady Skrevet 22. juli 2006 #7 Skrevet 22. juli 2006 Hadde sex en uke før eggløsning her...tror det må ha sjedd da. Men hadde også såvidt sex på eggløsningsdato, men da ikke ordentlig. UL-terminen jeg fikk i uke 18 stemmer best med at det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå