Gå til innhold

Ødem og vann i beina

Anbefalte innlegg

jeg oppdaget til min store fortvilelse igår at jeg har mye vann i beina. Jeg hadde hatt beina over hverandre nederst og den ene hælen min hadde etterlatt seg ett dypt nedsukk på fremsiden av den andre leggen. Og det ekle var at det ikke gikk ut igjen...når jeg masserte så bare flyttet dette på seg. Og nedsukket var der mange timer. Jeg er i uke26 nå. Hva kan jeg gjøre? Og hva er normalt...blir litt engstelig bare:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5696966-%C3%B8dem-og-vann-i-beina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er omtrent like langt på veg, har hatt samme problem hele uka. bena så hovne at tærne ser halvparten så korte ut som normalt. beina skikkelige stokker. har blitt litt bedre i kveld etter at jeg nå har lagt meg på sofaen med beina høyt og vifte med kald luft rett på bena. skal til legen for sikkerhets skyld på mandag for å sjekke at alt er ok, men regner med at det bare er en hysterisk sikkerhetsjekk fra min side (sjekk mot svangerskapsforgiftning). På den andre siden klarer jeg ikke jobbe fullt med slike bein......... Vi får håpe ting ikke blir værre- kanskje noen som kan gi håp om at dette ikke nødvendigvis blir værre utover i graviditeten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...