Gå til innhold

vet dere????


Dodlimammatil2

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål som jeg vet sto her for en stund siden, men jeg finner det ikke igjen...

Altså, kan man merke en graviditet bare etter noen dager? Jeg hadde pos eggløsntest på lørdag, og har hele denne uken hatt så mye luft i magen og murring i venstre side... litt knipinger av og til, og litt småkvalm....hehe, vet godt at det mest sannsynlig er håp som spiller meg et puss, men alikevel ;) noen av dere som har vært gravide før som husker???

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige gang jeg var gravid merket jeg ingenting til det før i uke 10 (Men tok positiv gravtest i uke 5, da, så visste jeg var gravid)

Denne gangen begynte jeg å merke stikkinger i livmorområdet noen få dager før ikm, så jeg har aldri merket det så tidlig.

 

Men jeg husker jeg las om noen som mente de merket det allerede et par dager etter EL, så skal krysse fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "visst" det begge gangene at jeg var gravid. Første gang lette jeg etter tegn med en gang og fant både det ene og det andre så tok en positiv test 3+3, denne gang har jeg ingen symptomer.

Håper du får en positiv test om en uke eller 2 da=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...