h@nnemor Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Hei alle sammen! Jeg er andregangsfødende, fikk min skjønne datter for 2 og et halt år siden. Jeg venter barn igjen den 18. august, og hadde i går regelmessige sammentrekninger med 15 min mellomrom. Det varte hele ettermiddagen og kvelden. Jeg fikk sove, og når jeg våknet i morres var alt tilbake til normalt. Dro derfor på jobb som vanlig. Etter jobb, begynte det på igjen. Det varierer fra 6 til 20 minutter å pågår fortsatt. Det er kraftige kynnere/svake rier. Fikk jenta mi ei uke før tida. Hva tror dere? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 tipper du har født, hvertfall innen en uke.. Spis litt kanel, så går sikkert vannet.. d skjedde med meg.. etter mye kanel altså! Høres hvertfall ut som at modningen er godt i gang! Sex hjelper nok!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 hei.. kan jo være at du er i gang ja... venninna mi også fik sånn at det gikk over også begynte igjen på kvelden å ho fødte morgenen etter... selv fødte j 3 uker før termin.... så kan jo være at din baby også vil ut litt før..lykke til
Klukkhøna Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 har hatt det nesten likt, 3-8 min i mellom i nesten et døgn, så stoppet det opp i et døgn. nå er det bare halv-vonde kynnere et par ganger i timen kanskje. Er redd vi kan bli gående sånn i alle fall et par uker... er også min andre, hadde det ikke sånn med første så tidlig.. termin 21 august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå