Gå til innhold

Er jeg i gang, eller hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er andregangsfødende, fikk min skjønne datter for 2 og et halt år siden.

Jeg venter barn igjen den 18. august, og hadde i går regelmessige sammentrekninger med 15 min mellomrom. Det varte hele ettermiddagen og kvelden. Jeg fikk sove, og når jeg våknet i morres var alt tilbake til normalt. Dro derfor på jobb som vanlig.

Etter jobb, begynte det på igjen. Det varierer fra 6 til 20 minutter å pågår fortsatt. Det er kraftige kynnere/svake rier.

Fikk jenta mi ei uke før tida. Hva tror dere? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tipper du har født, hvertfall innen en uke.. Spis litt kanel, så går sikkert vannet.. d skjedde med meg.. etter mye kanel altså! Høres hvertfall ut som at modningen er godt i gang! Sex hjelper nok!

Skrevet

hei.. kan jo være at du er i gang ja... venninna mi også fik sånn at det gikk over også begynte igjen på kvelden å ho fødte morgenen etter... selv fødte j 3 uker før termin.... så kan jo være at din baby også vil ut litt før..lykke til

Skrevet

har hatt det nesten likt, 3-8 min i mellom i nesten et døgn, så stoppet det opp i et døgn. nå er det bare halv-vonde kynnere et par ganger i timen kanskje. Er redd vi kan bli gående sånn i alle fall et par uker... er også min andre, hadde det ikke sånn med første så tidlig.. termin 21 august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...