Crazyyyyyyyy:) Skrevet 21. juli 2006 #1 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg blir litt forrvirra når det her er snakk om uker + dager.... Jeg har termin 9mars 07. Når jeg logget inn idag sto det at jeg var i 8 uke. Er jeg da 8+x antall dager eller 7+??? Litt forvirra her kan man si! Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #2 Del Skrevet 21. juli 2006 Hvis du er i din 8. uke så er du 7+ noen dager! Da har du 7 fullgåtte uker bak deg, og noen dager inne i din 8. uke! Gratulerer foresten:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #3 Del Skrevet 21. juli 2006 hehe.. ja, forvirrende er det ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 21. juli 2006 #4 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har også termin 9 mars Jeg er akkurat 7+0 i dag, og på min side her inne skiftet de over til uke 8 i går, selv om jeg da bare var 6+6... Pussige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja det er ganske forvirrende. Vet ikke om det skiftet i går eller idag på min side. Tusen Takk fo svar!!! Morsomt at vi har termin samme dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå