Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere alle sammen som har "fulgt" meg igjennom ni mnd av svangerskapet. Gutten min kom 3 juli. Han veide 3700 gr og var 52 cm lang. Han skal hete Vebjørn. Fødselen tok 5 timer og jeg fødte med lystgass. Det er absolutt og anbefale. Med min datter tok det halvt annet døgn så en kan absolutt si at denne gangen gikk det rimelig fortere. Jeg kjørte inn med tre minutter mellom veene og kom inn med 3 cm åpning.

Etter to timer var det seks cm og etter en time fra da var det åtte. Så begynnte press riene og så var det hele over. Mannen min gråt og jeg gråt. Jeg fikk gutten min rett opp på magen. En opplevelse jeg alldri vil glemme. Min datter ble tatt med vakum så hun måtte ut i et annet rom å få renset halsen først før hun kom inn til meg. Gutten min bare spiser tisser, bærsjer og sover. Han har begynt å bli litt mer våken nå men sover godt om natten. Snill gutt. Er oppe ca en gang om natten:-) Håper det vedvarer. Jeg ønsker dere andre som ikke har født enda lykke til og hvist det er noe trøst i denne laaaaaaaaaaaaaaaaaaange ventetiden så er det vært hvert eneste sekund. Babyen kommer når den er klar den. Samme hva alle andre sier og gir gode råd. Tenk positivt å lytt til kroppen. En dag er det deres tur.

Mange hilsner fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en drømmefødsel! Veldig lik min 1. faktisk! Du er kjempe heldig.. skal vente her i 10 uker til jeg... men det er verdt det ja!!!!!

Skrevet

Å ja gjett om . Husket ikke hvor deilig det var jeg å ha en liten bylt i armene som er så totalt avhengig av mammaen sin. 4 år siden sist. Tror jeg har sluppet kollikken også. Han er veldig rolig og det vises jo i de to til tre første ukene om han får det eller ikke. Håper han smiler til meg snart, gleder meg til det. Han er en ordentlig kose gutt:-) Lykke til. Vet du hva du får?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...