Gå til innhold

kan jeg være gravid???


midlin

Anbefalte innlegg

hei..jeg har ennå ikke fått mens denne mnd...jeg lurer på om jeg kan være gravid...forige mnd fikk jeg mens etter å ha slutta på pillen....jeg har hatt litt sterke menssympt de siste dagene, men ingenting tyder på at tr skal komme... jeg har hatt litt kvalme fra og til..nå de siste nettene har jeg vært på do minst en gang..jeg tisser ofte.. jeg tok en test på onsdag som var negativ, men når jeg så godt etter var det en liten skyggestrek på halve streken...hehe... jeg tenke jeg skulle teste igjen i slutten av mnd siden det kan hende at syklusen min har endret seg...men jeg burde jo fått tr nå vel??? noen som har råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er ettervirkningen av p-pillen jeg.

 

Men alt er mulig.

Vent 1-2 uker å ta en test du.

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å ta testen på morgenen fordi konsentrasjonen av graviditetshormonet er høyest da, dette er ihvertfall viktig ved testing tidlig i sv. sk. Og så har jeg erfart at Quick response testen ikke ga like tidlig/ tydelig svar som Clear Blue; kanskje lurt å prøve CB om det var QR du brukte... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utolmodig, ja...?? Må nok bare vente noen dager og så teste på nytt, da. Lykke til -vi hører vel fra deg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal prøve å være tålmodig.hehe.. jeg kommer inn så fort jeg har tatt testen..og så fort jeg har tilgang til internett..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mensen kan komme og gå i beg når man akkurat har slutta på pilla.. slutta i feb, og hadde ikke EL, før mai, og ble gravid da.. på første forsøk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...