Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Hei Kan anbefale Ahus. Vi hadde planlagt KS nå i juli, det har vært helt over all forventning! Selve inngrepet gikk raskt og og samtidig rolig for seg. Far passet junior den lille halvtime-timen jeg ble sydd sammen og trillet inn på postop. Med en gang jeg ville kom de to ned fra barsel og amming kunne starte. De var sammen med meg der helt til bedøvelsen var ute og vi ble trillet opp på S12. Fikk enerom hos det hyggelige personalet på S12, det er en trivelig barselavdeling :-) De oppsøker og spør om en vi ha hjelp, og ringer en på så er det kun smil og omsorg. Dette var nummer tre, og mest sannsynlig sistemann - men skulle vi ha flere så ville jeg gjerne hatt en reprise på denne type fødsel (hatt to vanlige fødsøer først).
miromurren Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hei, jeg er litt sent ute med å svare deg, men jeg leste nettopp innlegget ditt og følte meg veldig beroliget. Har bedt om planlagt keisersnitt etter en vanskelig første fødsel for to år siden som endte med hastekeisersnitt. Da var jeg på Rikshospitalet, men nå fikk jeg ikke fødeplass der. Når det nye barnet kommer er jeg blitt tildelt plass ved Ahus, ettersom vi flyttet til Rødtvet sist vinter. Egentlig var jeg ikke hundre prosent fornøyd på Rikshospitalet, det var et par av personalet der som var veldig bryske. Men jeg har vært litt bekymret for hvor god kompetanse de har på KS ved Ahus i forhold til RH, så det var veldig fint å lese innlegget ditt - og er de omsorgsfulle i tillegg, så desto bedre! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå