Gå til innhold

Når bør jeg ta graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke være en festeblødning da? den skjer som regel 5-8 dager etter el. Det er som regel et blodspor/spotting i trusa. I så fall har du da syklus på 30-33 dager...vet du forresten hvor mange dager forrige syklus var på, eller hva gjennomsnittssyklusen din er?

Eller så kan det være spotting som kommer før mensen dukker opp, noen kan spotte noen dager før den dukker opp. Da er det den første dagen med friskt blod i trusa som gjelder som første dag i ny syklus. Skjønte du hva jeg mente? Så hvis du spotter noen dager, la oss si 2-3 dager, så vil du ha en syklus på 27-28 dager. De dagene med spotting før mensen dukker opp regnes med i den forrige syklusen, ikke den nye syklusen.

Ja nå har jeg jo faktisk ikke fått mensen enda alikelv, så det var nok bare litt spotting.. Hvordan var min siste syklus?: Har aukkrat sluttet på p-piller etter 12 år og da kommer jo syklusen etter pillen, så jeg har vel egentlig ikke hatt normal mens siden jeg var 18 år.. Føler meg jo helt som nybegynner på det også, nå:-)

Takk for tipset.. Tror jeg skal ta en test snart.. Er så redd for at den skal være negativ , så jeg får syke meg opp.. Noen ganger er det bedre å håpe enn å få slaget i ansiktet..

Ellers har vi hatt en fanstastisk soldag i båten. Oslofjorden er helt fantastisk om sommeren:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...