Gå til innhold

Termin i morgen og FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er altså dagen her. Den som vi har gått og ventet på så ulidelig lenge. Men som nevnt tidligere i dag så er det ingen ting som tyder på at noe er nært forestående. Heldigvis har slimproppen gått, så da betyr det vel at kroppen skjønner at ungen skal ut en gang. Går stadig og håper på at riene skal begynne, men her er alt som før. Litt trøttere bare.

Hodet mitt er ikke helt villig til å innse at jeg høyst sansynelig ikke føder den 22. sånn som det har vært forberedt på i 9 mnd. Så jeg treffer vel veggen hardt på søndag tenker jeg. Pytt pytt!!

Nuvel, man får se det positive i det hele og glede seg over enda noen dager med daytime-tv. Hipp hurra for Ellen, Tyra, Dr. Phil og Oprah!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

har 13 dager igjen, og tror heller ikke min kropp er klar ennå!

Skrevet

Jeg har termin en dag etter deg, og er også deffently FØDEKLAR, MEN jeg føler meg frisk som en fisk, og formen er faktisk bedre enn før, aarrgg.....så jeg er sikker på at det blir mange dager på overtid. Noe som irriterer sinnsykt er at enkelte i familien og venner tror ungen skal komme akkurat på denne dagen!!! et mas uten like!!! rett før jeg ikke tar telefonen mer....

Sier også lenge leve Dr.Phil, Operah og andre serier på dagtid, hehe...hva skulle vi gjort uten, hehe..

Skrevet

Frisk som en fisk! Som om jeg skulle sagt det selv. Heldigvis slipper jeg å få så mange spørsmål fra folk rundt meg... virker som om de har forstått at de får vite det når ting har skjedd og derfor slutter å mase. Har bare fått "Hvordan går det med deg?" og "tenker på deg" meldinger og det er jo forsåvidt bare hyggelig. I tillegg er mange i min nære familie velsignet med dårlig hukommelse når det kommer til termin datoen min.

Hadde nettopp besøk av bror og svigerinne som drar på ferie i morgen. De kommer ikke igjen før ut i august og da er i hvertfall babyen ute. Føltes litt godt å kunne si "neste gang vi sees er babyen ute".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...