Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg slapp onna diskusjonen me han eg bor me i går for han måtte gjør någe ude men,han sende mld te meg heile veien..til å med itte eg har lagt meg,koss vil han reagera når eg seie atter ein gang at eg isje orke å vær me han lengar å komme me te å reisa på ferie me ongane på søndag??? j 15.03.79 får du ellers opp någe på meg å mi framtid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei vennen

Tenker på deg.Så trasig situasjon.Når eg las dette,var det faktisk eit bilde av mannen din som dukka opp for meg.Han er livredd for å ta opp diskusjonen.Og i håp om å utsette den,så håper han på at du skal bli.

Trur han føler at han ikkje kan klare å takle livet sitt uten deg.kan det stemme??

Men du må tenke på deg og ungene no.Eg trur du kjem deg på ferie med ungene på søndag.Er redd han kjem til å sette seg på bakbeina for heile turen,og helst vil prøve å halde dere heime.Redd for at du fer då.Kanskje ikkje så fint,men bruk den at du må få komme deg vekk for deg sjølv uten han i nærheita,så du får tenke over situasjonen.

Det kan få gje deg eit pusterom.Og du,sosial kontoret er pliktig å hjelpe deg til å få ein plass å bu.Snakk med de på tlf når du er på tur.

Eg vart tilbudt kommunalt hus,men hadde då fått tak i.

Men vent med å ta noko meir opp med mannen din.Få eit pusterom først.Eg får opp at ting har kome seg til skulestart altså.Men stå på.Snakk med kontor og div folk.Du må jo og ha trygdeordninger.Masse papir å fylle ut.Sørg for å få hjelp i den situasjonen du er i.Ønsker deg masse masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...