Gå til innhold

Amming


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen her som ikke vil eller kan amme ? Har bryst implantat etter sist amming pga det ene brystet ble hengende ned på magen etter jeg var ferdig (fikk masse melk i det ene brystet) mens det andre hadde jeg normalt med melk å det så helt greit ut etterpå ... Føler meg litt ego når jeg vurderer å droppa amminga.. men det er bare så tragisk å få pupper ned på knærne. Kostet på de 30 000 men fikk noe av det dekka av folketrygden- er veldig fornøyd nå (de ble ikke større, men det er deilig å ha de på samme høyde;)

 

Noen meninger.. Er jo redd for å bli sett ned på av jordmr og lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke erfaring med brystimplantat og det å ikke amme, men skjønner at du ikke vil gjøre det. Da jeg ammet sist så kom melken ganske kjapt etter fødselen og strekkmerkene kom med en gang. Det jeg da lurer på, er om det hjelper å ikke amme? Puppene vil jo forandres i svangerskapet uansett og selv om du ikke skal amme så vil jo melken komme etter fødselen. Trodde puppene forandret seg uansett om man ammet eller ikke, men mulig jeg tar feil. Tror jeg ville tatt det opp med jordmor eller lege, de har ingen rett til å se ned på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene blir jo mer og mer strukket når det tømmes og fylles opp hele tiden.. Det går ann å få tabletter som stopper melken før den kommer så det vil jeg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ammer eller ikke er helt opp til deg, uansett hvilken grunn du har. Ikke la noen gi deg dårlig samvittighet for noe som helst. Men du må nok belage deg på at "ammepolitiet" har sitt å si om saken, sånn er det dessverre blitt :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...