Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Mammaen til Marius skriver i et innlegg at hun går ned i vekt vha kanel (pluss sunn mat da). Har aldri hørt dette om kanel jeg. Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Har også hørt det att kanel kan ha en positiv virkning. Men ingen erfaring selv
rødt&blått Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Forskning har vist at kanel stabiliserer blodsukkeret/ senker blodsukkeret. Spiser du noe søtt + kanel, så vil bl.sukkernivået teoretisk sett jevnes ut og man får ikke de "toppene" med høyt blodsukker -der kroppen "gjemmer" unna energi... Overskuddsenergi legger seg på stumpen.. eller andre delikate steder! Vet ikke om det virkelig funker sååå bra, men det er kanskje verdt et forsøk?
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 spiser havregrøt med kanel hver morgen, begynte med dette i første graviditet, hadde da dilla på kanel og jeg er helt overbevist om dens effekt. Hvis jeg har godt tom eller ikke får spist grøt med kanel på morgen sliter jeg med søtsuget resten av dagen. Anbefales også på eple syltetøy eller på oppskjært frukt fersk eller stekt i ovn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå