cowgirl_in_katmandu Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 hei:) jeg er en krepsejente som lurer på det samme som de fleste andre her inne..kan noen se om jeg får noen flere barn? jeg har en jente fra før,men min mann har ingen barn jeg er født 160778 han er født 161273 kan noen se om vi må igjennom prøverør for eksempel?eller bør vi slå oss til ro med at vi ikke får barn sammen? blir veldig takknemlig for svar:)
nattinatt Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Hallo Er det gått eitt år frå dere begynte å prøve?Er vel det helsevesnet setter som kriterie før anna er blitt vurdert.Får ikkje opp at dere må bruke prøverør,men får opp gunstig med akupunktur for deg og. Men får inn veldig sterkt graviditet på deg på ny året altså.Ikkje heilt sikker,men kan sjå ut som at du blir gravid med to guter då.Får opp akupunktur altså som hjelp til graviditet.Har dere tvillinger i familien?? klem
cowgirl_in_katmandu Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2006 tusen takk skal du ha:) vi har prøvd i 4 år nå..så vi har vært tålmodige.. er ikke sikre på om vi orker belastningen med prøverør...men vi får se.. merkelig det der..tvillinger ja:9 er tvilling selv jeg..og har blitt spådd tvillinger fra fire forskjellige synske..ønsker meg det av alt på denne jord:9 også ar alle spådd gutter også..så dette blir kjempespennende!!tusen takk igjen du!! jeg lover å gi tilbakemelding om det skulle stemme:9 stor klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå