Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 21. juli 2006 #1 Del Skrevet 21. juli 2006 Reiste nettopp og kjøpe disse bringebærkapslene og har lest her inne mye forskjellig om når man skal begnne å bruke di. Her er det som står om de kapslene jeg kjøpte: Solaray Red Raspberry Leaves: Bringebærblad har helt siden middelalderen vært en av de mest benyttede naturmedisinske urtene for kvinner. De ble brukt både mot hemorroider, diaré og dessuten som styrkemiddel for livmoren i de siste månedene før fødsel og rett etter, på grunn av sin sammentrekkende virkning. Solaray Red Raspberry inneholder viltvoksende bringebærblader (Rubus idaeus) som er varsomt tørket i skyggen, pulverisert og lagt i kapsler. De tørkede bladene inneholder dermed hele spekteret av de naturlige virkestoffene. Bringebærblad egner seg spesielt godt for gravide kvinner for å styrke livmoren de 3 siste månedene av svangerskapet og er også gunstig rett etter fødselen på grunn av sin sammentrekkende virkning. Innhold: En kapsel Solaray Red Raspberry inneholder 400 mg bringebærblad Dosering og bruk: 2-3 kapsler to ganger om dagen sammen med mat eller vann, spesielt aktuelt de siste 3 månedene før fødselen og 1-2 måneder etter. Så da var det bare å begynne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puttipluttipott*har født* Skrevet 21. juli 2006 #2 Del Skrevet 21. juli 2006 Da tror jeg jammen jeg skal begynne med det jeg også. Har termin om 12 uker;-) Takk for tipset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanutteogkruttet Skrevet 21. juli 2006 #3 Del Skrevet 21. juli 2006 Joho! kan begynne å ta de jeg også da. ) uker igjen til termin så nå skal jeg sette igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #4 Del Skrevet 21. juli 2006 Er det helsekost- produkt eller??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 22. juli 2006 Det er kjøpt på helsekost ja. Du kan også kjøpe de på www.helseshoppen.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
på tjukka med nr 2:) Skrevet 22. juli 2006 #6 Del Skrevet 22. juli 2006 Bringebærte som selges på helsekost har samme virkning og er faktisk ganske god på smak.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #7 Del Skrevet 23. juli 2006 bringebær te eller bringebærBLAD te? kapsler...hva virker best...? Jeg sitter nå her og drikker på bringebærte og har begynt på bringebærBLAD kapsler idag. Er det noen som har erfaring og kan fortelle hvordan det gikk med dem før/ under fødsel? Jeg lurer fælt? Leste om et forsøk de hadde på 192 kvinner i Australia der hadde de som hadde tatt bingebærkapsler hatt raskere og mindre vonde fødsler enn de som ikke hadde fått pillene. Men jeg har sett at folk mener at man revner også mindre når man tar disse tingene, noen som vet om det stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #8 Del Skrevet 23. juli 2006 dytter det litt mer opp jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #9 Del Skrevet 23. juli 2006 Det påstås flere steder at det gjør deg mer tøyelig og reduserer sjansen for revning under fødselen. Kan vel ikke skade å prøve hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
på tjukka med nr 2:) Skrevet 23. juli 2006 #10 Del Skrevet 23. juli 2006 Det skal vist være med å hjelpe på ja, men hvor mange som opplever effekt vet jeg ikke. Jordmoren min annbefalte det samt mot å revne, og slippe å gå over tiden. det er ivertfall verdt et forsøk. Jeg drikker bringebærte daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lana<3 Skrevet 23. juli 2006 #11 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg leste om de her på dette innlegget...ga fire til vennina mi som hadde en uke igjen til termin...tror nok ikke disse kapslene hjalp mot revning...mwn hun revnet ikke og fødselen satte igang rett etterpå...la inn det innlegget som er av anonym...mente ikke å være anonym, men kom borti litt mange knapper på engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donika Skrevet 23. juli 2006 #12 Del Skrevet 23. juli 2006 Men jeg har sett at folk mener at man revner også mindre når man tar disse tingene, noen som vet om det stemmer? Heisann! Jeg kan ikke si om det stemmer eller ei, for jeg tror det er litt forskjellig fra person til person. Men jeg drakk to til tre kopper bringebærbladte før forrige fødsel, og revnet allikevel så mye at de brukte 45min på å sy meg! Men gutten min var ekstremt bredskuldret, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donika Skrevet 23. juli 2006 #13 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg mente at jeg drakk to til tre kopper hver dag i over tre uker før fødsel. Glemte bare å skrive alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #14 Del Skrevet 23. juli 2006 når begynte du å drikke teen rikke marie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lana<3 Skrevet 23. juli 2006 #15 Del Skrevet 23. juli 2006 jeg har både te, kapsler og slik fødselforberedende olje man skal smøre seg med....så hvis jeg revner så betyr jo det at dette ik funker..har åtte uker igjen..så vi får se hva som skjer..he he:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå